וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אחת לאוסף: ויקטוריה ודיוויד בקהאם מתחדשים באחוזה במיאמי

נכס מרשים החולש על 930 מ"ר, מוקף גינות ומזח פרטי - שבה את ליבם של צמד הכוכבים הנוצץ. ויקטוריה ודיוויד בקהאם רוכשים אחוזה ייחודית במיאמי, תמורת 16 מיליון דולרים

מערכת וואלה!

(בווידאו: ויקטוריה ודיוויד בקהאם מוכרים את האחוזה בדרום צרפת)

ויקטוריה ודיוויד בקהאם לא נרתעים ממובילים, הובלות וניילון פצפצים. בשנים האחרונות הזוג הנוצץ נודד בין נכסיהם השונים המפוזרים ברחבי הגלובוס ביניהם, אנגליה, דרום צרפת ולוס אנג'לס. בימים אלה מיאמי נמצאת על הכוונת. הסיבה לכך טמונה לא רק במזג האוויר הנוח שמאפיין את פלורידה, אם כי קבוצת הכדורגל הפרטית שבקהאם הקים ב-2014 (Miami MLS Team).

האחוזה שלכדה את עיניהם ושבתה את ליבם של הבקהאמים נבנתה בתחילת שנות ה-80. היא חולשת על 930 מ"ר ומוקפת גנים מטופחים. הלוקיישן ככל הנראה, הוא המוטיב המרכזי בבחירת הבית הזה, כי בתים מרווחים ומפוארים לא חסר הרי לבקהאמים. החדש, שוכן על מזח פרטי שהגישה אליו מוגבלת רק לדיירי הבית. המשפחה הצעירה יכולה לבלות על שפת המזח עם הילדים וליהנות מפרטיות מקסימלית.

בשעה שהדיירים החדשים יכנסו אליו עם חפציהם האישיים תופעל מערכת אבטחה כבדה של 24/7. כידוע מבתי ידועים אחרים מדובר בתוספת יקרה במיוחד להוצאות הבית. נכון לעתה, הנכס שמאופיין במראה בעל מוטיבים ספרדיים עלה לבקהאמים 16 מיליון דולרים. סביר להניח שעל המחיר האמור יתווספו גם בקשות עיצוב מיוחדות של ויקטוריה שידועה כפיינשמייקרית גם בעיצוב הבית (ולא רק באופנה).

הבית החדש של ויקטוריה ודיוויד בקהאם במיאמי. ספלאש, ספלאש
מזח פרטי שיעניק למשפחה פרטיות מוחלטת/ספלאש, ספלאש
ויקטוריה ודיוויד בקהאם. Splash, splash
לא נרתעים מחברת ההובלות - ויקטוריה ודיוויד בקהאם/splash, Splash

בחודש אוגוסט האחרון, הזוג הנוצץ העמיד למכירה את אחוזתם הציורית השוכנת בדרום צרפת. השמועות אמרו כי מדובר במקום רדוף ברוחות של בעליו הקודמים ששם קץ לחייו, אבל זו לא הסיבה האמיתית שבגינה הבקהאמים החליטו לעזוב את הנכס. השעות הארוכות על קו לונדון לוס אנג'לס הן שהביאו את הזוג להחלטה.

הסגנון העיצובי של הנכס הצרפתי הכולל 6 חדרי שינה, מבוסס על שילוב בין מזרח למערב. חדר האוכל למשל עוצב כחדר אבירים, המטבח מוקף במראות, חדר אירוח אחד צבוע בגוון סגלגל, אחר בגוון אפור, ותקרת חדר השינה הגדול ביותר צבועה בטכניקה מיוחדת שיוצרת אפקט של עננים. את הלוק האוריינטלי מעניקים המשקופים הרבים שמעוצבים בצורה מחודדת.

הנכס שופץ לפני כמה שנים על פי טעמה האישי של ויקטוריה והושקעו בו לא מעט יורואים. אחרי שלא הצליחו למכור אותו בעבר התפשרו בני הזוג במחיר וויתרו על 4 מיליון דולר.

הבית החדש של ויקטוריה ודיוויד בקהאם במיאמי. ספלאש, ספלאש
930 מ"ר מוקפים בגינות מטופחות/ספלאש, ספלאש

בינואר 2016 החלו הבקהאמים בשיפוץ מאסיבי של ביתם השוכן בלונדון. הבית היפהפה כולל שבעה חדרי שינה, חדר כושר ומרתף יינות. ויקטוריה ביקשה לעצמה כמה חדרים אישיים לנוחות מרבית, כמו חדר איפור וחדר נעליים מרווח במיוחד. אלא שהשכנים בסביבה לא התרגשו להתגורר ליד שני הכוכבים הגדולים, להפך. השיפוצים הרועשים הביאו לבעיות רבות. הקידוח והרעש גורם לחולדות לעלות לרחוב כך טוענו השכנים, רעש הקידוחים לא מפסיק משמונה בבוקר ועד חמש אחר הצהריים. הבקהאמים מצדם, לא כל כך הבינו על מה כל המהומה. בסך הכל ביקשו לארגן לעצמם סביבת מגורים צנועה ונעימה שנרכשה ב- 46 מיליון דולרים.

הבית החדש של ויקטוריה ודיוויד בקהאם במיאמי. ספלאש, ספלאש
בקרוב תהיה כאן אבטחה כבדה/ספלאש, ספלאש
הבית החדש של ויקטוריה ודיוויד בקהאם במיאמי. ספלאש, ספלאש
קרוב לעבודה של דיוויד והקבוצה שהקים/ספלאש, ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully