וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה מקום: האחוזה החדשה של לברון ג'יימס

11.11.2015 / 13:50

ענק ה-NBA לברון ג'יימס פורק ברגעים אלה את הארגזים בביתו החדש שבלוס אנג'לס. מה כוללת סביבת המגורים של הקינג וכמה הוא שילם על הארמון?

אימג'בנק GettyImages

(בווידאו: רגע משפחתי שצולם על ידי לברון ג'יימס עם האישה והילד)

שחקן הכדורסל הטוב בעולם וכוכב הספורט האמריקאי לברון ג'יימס תוקע תריז בקליפורניה: לפי דיווחים בעיתונות המקומית, ענק ה-NBA סגר בחשאי עסקה בהיקף של 21 מיליון דולרים לרכישת אחוזה באזור היוקרתי ברנטווד שבלוס אנג'לס. מדובר בשכונה שבה התגוררו בעבר ארנולד שוורצנגר, מרלין מונרו, מוניקה לווינסקי ורונלד וננסי רייגן - שיהיה מעתה ביתם של ג'יימס ואשתו סוואנה, ושני ילדיהם לברון ג'וניור וברייס מקסימוס.

ביתו החדש של ג'יימס עוצב על ידי המאסטר בתחום עיצוב אחוזות פאר - קן אונגר, והוא נבנה במקור בהתאמה אישית בשנת 2011 עבור יזם נדל"ן מקומי ובני משפחתו. הבית חולש על 870 מ"ר בסגנון מאופק וסימטרי. הוא כולל שישה חדרי שינה מרווחים ושבעה חדרי רחצה נעימים. הבניין מחופה אבן ולבנים המובילות למבואה רחבה הצמודה לטרקלין וחדר אוכל רשמי, בכל אחד מהם הותקן אח והרצפה עשויה קורות עץ רחבות בגוון דבש.

חלקים נוספים של הבית כוללים מטבח טכנולוגי מתקדם הכולל מכשירי נירוסטה איכותיים, לפי התיאורים של סוכני הנדל"ן. פינת האוכל היא מעין מקום מפלט בצורת חצי עיגול מוקף בחלונות, וחדר המשפחה מפתח בדלתות צרפתיות אל תוך החצר האחורית. בחדר השינה המרכזי של הכוכב ורעייתו, יש אח דו-כיווני המשותף לו ולסלון פרטי, ונוסף לו גם חדר מפואר משיש ומרפסת פרטית. עוד במפרט הטכני של הבית - בריכה עם מסלולי שחייה, ואזור ממנו נשקף נוף פנורמי של השקיעה על רקע ההרים של בסביבה.

לברון ג'יימס הוא עדיין הבעלים של אחוזת ענק נוספת בת שישה חדרי שינה באקרון שבאוהיו. הוא מכר רק לאחרונה נכס אחר - בניין חוף בן שלוש קומות בשכונת הפאר קוקונט גרוב שבמיאמי בפלורידה, וקיבל עבורו 13.4 מיליון דולרים. מדובר היה בפחות מ-17 המיליונים אותם קיווה לקבל עבור הנכס בהתחלה, אולם עם רווח של 64.6 מיליון דולרים השנה, יש לנו תחושה שהוא יסתדר.

הבית החדש של לברון ג'יימס. Variety, צילום מסך
בא לשכונה ענק חדש/צילום מסך, Variety
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. AP
לברון ג'יימס בפעולה/AP
ג'יימס לברון מכר את האחוזה במיאמי. cleveland, צילום מסך
וזו האחוזה במיאמי שלברון מכר לפני מספר חודשים/צילום מסך, cleveland

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully