וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיקו חזק: הצצה לבית החדש של ניימאר

30.10.2016 / 13:49

הוא נחשב לאחד הכוכבים בעולם הכדורגל הבינלאומי. מחזיק במטוס פרטי ויאכטה מפוארת ועכשיו, הוא מתחדש בנכס עצום הכולל מנחת מסוקים ומגרש טניס. כאן יגור בכיף - החלוץ של ברצלונה

צילום: רויטרס עריכה: גדי וינשטוק

(בווידאו: ניימאר על מגרש ברצלונה במשחק בכורה)

משחק הכדורכל שנערך אתמול בין ברצלונה וגרנדה שחרר מהכדורגלן הברזילאי ניימאר אגרסיות של תסכול. ניימאר, חלוץ בברצלונה התעמת עם השחקן רובן וזו מהקבוצה היריבה, ואף הגיע איתו לקטטה פיסית. אבל כל זה לא משנה את העובדה שבסופו של המשחק ניימאר ישוב אל הבית החדש שרכש לאחרונה.

מדובר במבנה עצום ממדים החולש על שטח של מאות דונמים, הממוקם בפורטובלו - עיירת נמל השוכנת לחופו הדרומי של מפרץ בים הקריבי. האזורים החיצוניים של הנכס הפומפוזי הזה כוללים מנחת מסוקים (לטובת המטוס הפרטי של בעל הבית החדש), בריכת שחייה, מגרש טניס ומזח פרטי המאפשר ירידה ישירה אל הים. החלק הבנוי של הבית הזה משתרע על 6,265 מ"ר ובו, שש סוויטות מפוארות עם חדרי רחצה צמודים.

הנכס המרשים של ניימאר המוקף בריאות ירוקות ומבודד לחלוטין מהמולה ציבורית, הוא תוספת נחמדה של השחקן המוכשר לצעצועים היוקרתיים שיש לו בארסנל. ברשימה המכובדת נמנים בית מפואר בברצלונה, יאכטה יוקרתית באורך של 25 מ' ששווייה כ-3.5 מיליון אירו ומטוס פרטי, הכולל את כל הפינוקים ב-4 מיליון אירו.

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
ניימאר בפעולה/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגרש טניס, מנחת מסוקים וגישה פרטית למזח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד אחד לאוסף של ניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully