וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוח הפשע: הבית החדש והמפואר של הסוכן של פול פוגבה

24.8.2016 / 18:01

האחוזה החדשה של מינו ראיולה, הסוכן של קשר מנצ'סטר יונייטד - פול פוגבה, נחשבת לאחת היפות באזור מיאמי ביץ'. היא גם שימשה את ראש ארגון הפשע המפורסם והשמועות אומרות שרוחו עוד מרחפת באוויר

רויטרס

(בווידאו: פוגבה בביצועים על המגרש)

לאחרונה הוא חתם סופית במנצ'סטר יונייטד ושבר את שיא העברות בכדורגל העולמי עם סכום של 110 מיליון אירו (שיועברו ליובנטוס), אבל נראה שמי שהרוויח באמת הוא דווקא הסוכן שלו, מינו ראיולה, שבימים אלה מתחדש בנכס מרשים במיוחד. הסוכן של פול פוגבה, הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, רכש את האחוזה העצומה השוכנת צפונית למיאמי ביץ'. ראיולה, יכול היה להרשות לעצמו לרכוש את הבית הודות לקופון שמן במיוחד שגזר על שחקן הכדורגל, אלא שלא מדובר בעוד אחוזה מפוארת, השוכנת סמוך לים. לזאת שראיולה רכש יש היסטוריה מכובדת במיוחד וככל הנראה זה בדיוק מה שהרשים את הסוכן שבעצם יכול להרשות לעצמו כל בית שיצוד את עינו על פני הגלובוס.

הנכס המרשים שנבנה ב-1922 היה שייך באחד מגלגוליו הקודמים לראש המאפייה המוכר - אל קפונה, שהתגורר שם בשנותיו האחרונות עד מותו ב-47'. הבית כמובן, עבר שיפוץ ושחזור בעלות של מיליוני דולרים וזכה למראה מחודש ומעודכן. ומן הראוי לציין שלא פחות מרשים ומפואר מהימים שראש ארגון הפשע בילה בו בעבר.

המבנה מעוצב ומתוכנן בסגנון קולוניאלי. הוא כולל שלושה בתים בקומפלקס משותף, כאשר בבית הראשי ישנם שבעה חדרי שינה. הפסדה המרכזית והדומיננטית שמאפיינת את כל הקומפלקס בנויה מקשתות, כך שמצד אחד שלה נמצאת בריכת השחייה (30x60 מ') ומצדה השני הים הכחול. חלק מפרטי עיצוב הפנים מבוססים על מראה אר דקו מעוטר.

הגנים שמקיפים את המבנה כוללים לא רק צמחייה מושקעת ומטופלת, אלא גם מפלים קטנים, בריכת נוי מלאכותית וגשרים מעץ. ראיולה הוציא 7 מיליון לירות שטרלינג על הפינוק החדש. כסף קטן במונחים של סוכן של כוכב כדורגל עולה.

הבית של פול פוגבה. ספלאש, ספלאש
הפסדה המרשימה שנצפית מהבריכה/ספלאש, ספלאש
הבית של פול פוגבה. ספלאש, ספלאש
הקומפלקס כולל שלושה מבנים/ספלאש, ספלאש
הבית של פול פוגבה. ספלאש, ספלאש
גן עדן קטן עם מפלים ובריכת נוי מלאכותית/ספלאש, ספלאש
הבית של פול פוגבה. ספלאש, ספלאש
חוף צמוד/ספלאש, ספלאש
הבית של פול פוגבה. ספלאש, ספלאש
עוד מעט יכנסו הארגזים של הכוכב/ספלאש, ספלאש
הבית של פול פוגבה. ספלאש, ספלאש
סגנון מעוטר בעיצוב הפנים/ספלאש, ספלאש
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
תגידו מזל טוב. גם בית חדש וגם חוזה מנופח/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully