וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיור וירטואלי בבית של ויקטוריה ודיוויד בקהאם בלונדון

בני הזוג העלו לאינסטגרם סרטונים שמעניקים הצצה דרך חור המנעול לבית המשפחה המפואר בלונדון. בסרטון של דיוויד ניתן להתרשם ממטבח השיש המצוחצח ובסרטון של ויקטוריה נחשף חדר הארונות המפואר

משפחת בקהאם. -, צילום מסך
משפחת בקהאם בהרכב מלא במרתף היינות של בית המשפחה בלונדון/צילום מסך, -

ויקטוריה ודיוויד בקהאם העניקו לעוקביהם באינסטגרם הצצה לתוך ביתם השווה מיליונים בלונדון. בתיאום, העלו שני בני הזוג לחשבונות האינסטגרם שלהם, סרטונים שלהם שצולמו בתוך בית המשפחה, וחושפים כיצד הוא נראה מבפנים.

הכדורגלן ומעצבת האופנה, שהם הורים לארבעה ילדים, רכשו את הבית בשנת 2013 תמורת יותר מ-31 מיליון ליש"ט. הבית הוא בית טורי (Town House) עם 6 חדרי שינה, הממוקם בשכונת היוקרה הולנד פארק שבלונדון. מפעם לפעם חושפים בני הזוג תמונות וסרטונים שמאפשרים לעוקביהם להציץ דרך חור המנעול לתוך חייהם הפרטיים.

בסרטון שהעלה דיוויד הוא מצולם במטבח, שמבהיק מניקיון (או מחוסר שימוש), שם הוא משחק עם כלבי המשפחה. ניתן להבחין בצילום בשיש היוקרתי ובכיור המוטמע בו - אף הוא עשוי שיש. בקהאם, לבוש בג'ינס, טי שירט וכובע צמר כתום, יושב על כיסא בר ליד האי שעשוי עץ כהה עם משטח עץ בגוון טבעי, ומאכיל את הכלבים בביסקוויטים.

עוד בוואלה!

משפחת בקהאם רוצה לחפור מנהרת מילוט תת קרקעית בביתה

לכתבה המלאה

בסרטון שהעלתה ויקטוריה לעמוד שלה היא מצלמת את עצמה בתוך חדר הארונות העצום והחלומי שלה. היא לבושה בפריטים מקולקציית סתיו-חורף החדשה של המותג שלה - מגפיים ירוקים, חצאית סגולה, חגורת חוליות זהובה ובלייזר משובץ.

במקור, כשהבקהאמים רכשו את הבית, שנבנה במאה ה-19, היה בו חדר שינה שביעי. אך ויקטוריה הסבה אותו לחדר ארונות מרווח שיוכל להכיל את המלתחות הענפות שלה ושל בעלה. בבית ישנם גם חדר כושר, מרתף יינות וגינה מוריקה, שמאפשרת לבקהאמים להרגיש קצת טבע גם בלב העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully