וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת בקהאם רוצה לחפור מנהרת מילוט תת קרקעית בביתה

ויקטוריה ודיוויד בקהאם רוצים להוסיף מנהרה תת קרקעית מתחת לביתם בצפון אנגליה, שתאפשר להם דרך מילוט במקרי חירום. מה גרם להם לחשוב על דבר כזה?

ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם. GettyImages
מפחדים משודדים? דיוויד וויקטוריה בקהאם/GettyImages

דיוויד וויקטוריה בקהאם מתכננים הידוק משמעותי של אמצעי האבטחה בביתם, כך לפחות עולה מתכניות בנייה שהגישו בני הזוג לאישור ונוגעות לביתם שבקוטסוולד בצפון אנגליה. על פי דיווח במדור הרכילות Page Six, בני הזוג מעוניינים לחפור מנהרה תת-קרקעית מתחת לבית הכפר שלהם, שתוביל לחניה המקורה של הנכס. מדובר במנהרת מילוט הלכה למעשה שתשמש את המשפחה המפורסמת במקרי חירום.

במסמכים שהוגשו לאישור נכתב: "הפיתוח המוצע כולל מרתף תת-קרקעי מתחת לתוספת החיצונית לחניה המקורה, ומעבר שיחבר ביניהם. המרתף התת-קרקעי ישמש לאחסון יינות... הבנייה תשפר את אבטחת הדיירים בנכס". אחת הסברות שהועלו בדיווח לגבי המניע לתוספת הבנייה המיסתורית הזאת היא השוד של שחקן קבוצת טוטנהאם דל עלי שנשדד תחת איומי סכין בביתו שבצפון לונדון.

ביתם של הבקהאמים כבר היה על הכוונת של שודדים ופורצים מספר פעמים בשנים האחרונות ולפחות שני ניסיונות פריצה סוכלו בזמן שכבר יצאו לפועל, כך שהעניין המוגבר שלהם בסוגיית האבטחה מובן למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully