וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייס גירל: מה יש לוויקטוריה בקהאם במזווה?

סלפי שהעלתה ויקטוריה בקהאם לעמוד האינסטגרם שלה סיפק למעריציה דריסת רגל אל תוך המזווה שלה והצצה לטעמים המועדפים על בני המשפחה המפורסמת. ואיזה תבלין נעדר משם באופן חשוד?

צילום מסך

בסרטון: הסטייל של משפחת בקהאם

כיאה לספייס גירל אמיתית, ויקטוריה בקהאם מחזיקה בביתה מזווה מפואר ועצום שמכיל כמעט כל תבלין, רוטב או ממרח שניתן להעלות על הדעת. אחרי שהעלתה לרשתות החברתיות סיורים מצולמים בחדר הארונות שלה ובמטבח,בקהאם בת ה-46 סיפקה לעוקביה באינסטגרם (29 מיליון במספר), הצצה לארון המזווה שלה - ויש הרבה מה לראות שם, מסתבר.

בקהאם העלתה לאינסטגרם צילום סלפי שלה בתוך המזווה, שבביתה הסמוך לאוקספורדשייר מרקט, וליוותה אותו בכיתוב: "היכנסו למשרדי". מעריצים אדוקים (ומעט אובססיביים, יש לציין) מיד החלו לפרק לגורמים ולנתח את הצילום, כדי ללמוד ממנו על אורחות חייהם של הבקהאמים.

היו למשל, מי שתהו האם היעדרו של ג'ינג'ר מהמזווה הוא רמז למערכת היחסים למודת התלאות של פוש ספייס עם חברתה ללהקת הבנות המיתולוגית ג'ינג'ר ספייס (הלא היא ג'רי האליוול). אז ג'ינג'ר אין, מה בכל זאת יש שם? (כי בואו, יש שם לא מעט...).

עוד בוואלה!

סיור וירטואלי בבית של ויקטוריה ודיוויד בקהאם בלונדון

לכתבה המלאה

ובכן, במדף העליון מסודרים זה לצד זה סוגים שונים של קמח, בהם קמח לבן וקמח תירס. עוד במדף זה כמה קופסאות של מותג התבלינים הבוטיקי Ren's Pantry Spices, בהם: מקלות קינמון, אבקת כורכום אורגני, קקאו ניבס, אבקת קינמון, פלפל אלפו ועוד. מחירה של כל קופסת תבלינים של המותג הזה היא כ-30 ליש"ט.

הופעת איחוד של הספייס גירלז באנגליה. Dave J Hogan, GettyImages
איפה ג'ינג'ר? הופעת האיחוד של הספייס גירלז בשנת 2019/GettyImages, Dave J Hogan

במדף האמצעי השמנים והרטבים: שמן אבוקדו, רוטב חריף, צ'אטני עגבניות ירוקות וחומץ צ'ילי, אבל גם קטשופ של היינץ שאפשר למצוא בכל מקרר כמעט ורוטב sweet relish של אותה חברה, שבארה"ב נהוג לאכול עם נקניקיה בלחמניה - ככל הנראה הרגל קולינרי שהבקהאמים אימצו בשנות מגוריהם באמריקה.

במדף התחתון ניתן לראות ערב רב של תבלינים, ריבות ורטבים אקזוטיים. יש שם בין השאר אבקה להכנת ג'לי בטעם מנטה, רוטב חמוציות, צ'אטני מנגו, וריבות וקונפיטורות של מותגים צרפתיים בעיקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully