וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי הפלסטיק מתהפכים במדיח ומתמלאים במים? יש פיתרון קל וגאוני

עודכן לאחרונה: 4.1.2022 / 23:43

גולש ברשת חשף טריק כיצד להימנע מכלים קלים במדיח להתהפך ולהתמלא מים. ולא תאמינו מה אתם צריכים כדי לפתור את הבעיה

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

יש מעט דברים יותר מעצבנים מאשר לפתוח את מדיח הכלים ולמצוא מיכלי פלסטיק הפוכים מלאים במים עכורים. בדיוק בשביל זה גולש ברשת חשף טריק מבריק שפותר את הבעיה הזו ומונע מהפריטים הקלים במדיח להתהפך בתוכו. אז מה צריך לעשות אתם שואלים? צריך פשוט שתהיה לכם בבית גומייה משרדית.

הגולש שהעלה לרדיט את הטריק הסביר: "תשתמשו בגומייה עבה וגדולה כדי למנוע מהכלים הקלים להתהפך. לי יש שתיים כאלו במדיח כל הזמן - אפילו אם אני לא משתמש בהן. זה פשוט עובד!".

מדיח כלים. REDDIT, צילום מסך
טריק פשוט וגאוני/צילום מסך, REDDIT

הבחור שיתף גם תמונה של מיכל פלסטיק שחור במדיח שמאובטח על ידי גומייה. בתגובות לפוסט הזה, העוקבים תהו מה יקרה אם הגומייה הזו תיתלש מהמדיח, או תיתפס במנגנון הפנימי שלו, אולם, כותב הפוסט טען שהוא עושה את הטריק הזה במשך שנים, וזה מעולם לא קרה לו.

"אני משתמש בגומיות גדולות במיוחד במדיח כלים לפחות 15 שנה (כשהילדים שלי התחילו להשתמש בכוסות פלסטיק קלות משקל), ומעולם לא היו לי בעיות", הוא כתב. "הן מחזיקות מעמד כשנה-שנתיים לפני שהן מתחילות להיסדק ולהיקרע, ואז אני מחליף אותן. כמו כן, אני מהדק את הגומייה למתלה העליון על ידי לולאה, ככה שגם אם הגומייה נקרעת לשניים, היא מחוברת למתלה העליון ולא יכולה ליפול לתחתית המדיח".

עוד סודות של המדיח

המדיח משאיר סימנים לבנים על הכלים? זה הפיתרון

לכתבה המלאה

הוא טען גם שהוא לא היחיד שמשתמש בשיטה בבטחה: "המלצתי על זה כמעט לכל אחד מהבניין שלי ולחמישה או שישה קרובי משפחה, ולאף אחד לא היו בעיות. אנשים כל הזמן אומרים לי שזה עובד נהדר".

למרות שהוא התעקש שהגומייה לא גורמת לבעיות, אחד מהמגיבים ציין: "לא הייתי מציע לעשות את זה. הגיוני שהחום והלחות שבתוך המדיח יסדקו ויקרעו את הגומיות. אם אחת מהן תיקרע בזמן שהמדיח עובד היא עלולה להיתקע בתחתית המדיח ולגרום לתקלה שתצריך תיקון או אפילו החלפה של המדיח."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully