וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שלא ידעתם על קיומו יפנה לכם מלא מקום במדיח הכלים

2.12.2021 / 23:31

גם אתם לא מצליחים להכניס את הסירים והצלחות הגדולות שלכם למדיח הכלים כי אין שם מספיק גובה? כנראה שלא ידעתם שהמדיח שלכם מסוגל לעשות את הדבר הבא

טריק מדיח הכלים שאתם חייבים להכיר/INSTGRAM - Mise en Place By Anita Birges/iz.amaya.style

יש כלים שאי אפשר להכניס למדיח - ולא רק כי רצוי לשטוף אותם ביד. לצערנו סירים, מחבתות וצלחות גדולות לא תמיד נכנסים לנו למדיח מבלי שמרסס המים התלוי מהמדף העליון נתקע בהם כשהוא מסתובב. כעת מתברר שהשטיפה ביד או החיפוש אחר כלי מטבח קטנים יותר היו ביזבוז זמן. אניטה בירג'ס, מארגנת בתים מקצועית, גילתה שיש פתרון פשוט למחסור הגובה במדיח הכלים, פתרון שיאפשר גם לצלחות ההגשה הכי גדולות שלכם להיכנס פנימה.

בסרטון אינסטגרם היא מציגה תחילה כיצד הצלחות שלה מונעות ממרסס המים להסתובב בחופשיות. לאחר מכן היא שולפת החוצה את המגירה העליונה של המדיח וחושפת שמתחת לסט הגלגלים שלה נמצא סט גלגלים נוסף. היא מכניסה חזרה את המגירה למקומה רק שהפעם במקום שהיא תנוע על המסילה בעזרת הגלגלים העליונים - היא נעה עם התחתונים. הטריק הזה הוסיף לה די בקלות מספר סנטימטרים נוספים הדרושים להכנסת הצלחות הגדולות למדף התחתון.

אתם ידעתם על זה?

אניטה שיתפה בפוסט שעד לאחרונה היא הייתה אובדת עצות ונאלצה לשטוף את כל הכלים הגדולים שלה בידיים. "חכמה שכמוני, חשבתי שזה בגלל ש'פעם צלחות היו קטנות יותר' או ש'מדיח הכלים הזה לא הכי מודרני'", כתבה לצד הסרטון. מוכר בחנות היה זה שהתריע בפניה כי בעיית המיקום במדיח עשויה לנבוע משגיאת משתמש. "בסוף השבוע שעבר מדדתי את הגובה והסתובבתי בכל מרכז הקניות ווסטפילד בחיפוש אחר צלחת בקוטר של 25 ס"מ ולא 27 ס"מ הרגילים", היא אמרה. "אחרי שסרקתי חנויות רבות עם סרט המדידה שלי ביד, הודיע לי עובד החנות הנחמד ש'את יודעת שמתלה המדיח העליון שלך מתכוונן, נכון'?". המומה ומזועזעת היא חזרה הביתה כדי לבחון את התיאוריה - וגילתה שזה לגמרי נכון.

היא לא בזבזה רגע נוסף ומיהרה לחלוק את הטיפ השימושי עם העוקבים שלה, שהתרשמו באותה המידה. ביקשתי מהחצי השני שלי שיעשה את זה אתמול והיי, זה עובד", כתבה גולשת אחת ואחרת הוסיפה: "הצלת אותי מרכישת מדיח כלים חדש". משתמשת נוספת כתבה: "התכוונתי להחליף את ערכת הצלחות החדשה שלי בגלל הבעיה הזאת. הנחתי את הנייד וכיוונתי את המתלה העליון שלי. גיים צ'יינג'ר". אחרת התבדחה: "טיפ שימושי מאוד, אבל אז אין מספיק מקום לכוסות היין במגירה העליונה. הבחירות שעלינו לעשות בחיים".

והיא לא הראשונה שעלתה על הטריק הזה:

וזה מה שתעשו אם אין מקום לכוסות היין למעלה

הסרטון שלה צבר עשרות אלפי צפיות של גולשים נדהמים, אך אניטה לא הייתה הראשונה שעלתה על הטריק הזה. מוקדם יותר השנה מעצבת הבתים ליז אמאיה מבריסביין שיתפה סרטון דומה בו גילתה שאפשר להרים את המדף העליון במדיח הכלים כדי לאפשר לכלים גדולים יותר להיכנס למדף התחתון.

אתם ידעתם על כל זה ולא סיפרתם לנו?!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully