וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדיח משאיר סימנים לבנים על הכלים? זה הפיתרון

איך לוודא שהכלים יצאו נקיים באמת, מה לעשות כשהם לא מתייבשים כמו שצריך, וגם: טיפ מנצח ליום שבו תיתקעו עם מדיח מלא כלים מלוכלכים ובלי חומרי ניקוי. המדריך לשימוש אופטימלי במדיח הכלים

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

מדיח הכלים משאיר סימנים לבנים על הכלים? כלי החרס לא נשטפים כראוי או שכלי הפלסטיק לא יוצאים מספיק יבשים? בימים אלה, בהם חשוב לשמור על היגיינה בסביבה הביתית, יש להקפיד גם על שטיפה טובה של הכלים והסכו"ם במדיח הכלים. אסף מוטלו, מנהל מוצר מדיחי הכלים של קונסטרוקטה, מסביר איך לדאוג שהכלים שלנו ייצאו נקיים ללא שאריות וסימנים ואיזה חומר ניקוי הוא המומלץ ביותר - טבליות, נוזל או אבקה? ומשתף בטיפים מקצועיים לשימוש מיטבי במדיח כלים.

ניקיון ללא דופי - לכלוך ממי ההדחה עלול לסתום את המסננים (שאריות מזון למשל). חשוב לנקותם בהתאם להוראות היצרן, תוך פירוק חלקי המסננים ושטיפתם תחת מים זורמים. בדקו שזרועות ההתזה יכולות להסתובב ושאינן חסומות ולבסוף, וודאו שהמדיח שלכם נטען כראוי ואין עומס יתר והקפידו לבחור בתוכנית המתאימה לסוג הכלים.

מדיח כלים. ShutterStock
סימני טיפות הרבה פעמים נגרמים ממינון יתר של חומר שטיפה. אישה בוחנת כוס שיצאה מהמדיח/ShutterStock

מניעת אבנית - אבנית בכלים ובסכו"ם נוצרת בדרך כלל מרמת מלח נמוכה או מהגדרת רמת קשיות המים באופן שגוי. בדקו את הגדרת קשיות המים באמצעות רצועות בדיקה, והתאימו את המדיח שלכם לאזור מגוריכם (קשיות המים משתנה ממקום למקום). וודאו שיש מספיק מלח במדיח לתוצאות מבריקות.

סימני טיפות על כלי הזכוכית? וודאו שיש מספיק נוזל הברקה ושהכלים ממוקמים בצורה המאפשרת למים לזלוג בחופשיות. כדי למנוע סימנים של טיפות מים על כוסות וכלי זכוכית, וודאו כי מינון החומר הוא נכון - הסימנים נובעים לעתים קרובות ממינון יתר של חומר שטיפה. ניתן לבדוק את המינון הנכון במדריך השימוש.

הכלים לא יוצאים מספיק יבשים? הקפידו לערום פריטים במדיח הכלים באופן שמאפשר למים לזרום בחופשיות ובדקו את רמת חומר הניקוי. עבור כלי פלסטיק, השתמשו בפונקציית ייבוש מרבי, במידה שיש כזאת בדגם שברשותכם.

כלי חרס לא נשטפים כראוי? אם על כלי החרס שלכם נותרו סימנים צהובים או חומים לאחר השטיפה, וודאו שמינון חומר הניקוי מוגדר כראוי. סימנים אלה הם בדרך כלל תוצאה של מינון נמוך מדי של חומר ניקוי. אם אתם נתקלים בסימנים לבנים, וודאו ש זרם המים תקין. אם הצבע דוהה, וודאו שהכלים מתאימים לשטיפה במדיח כלים.

גבר מוציא כלים ממדיח כלים. באדיבות קונסטרוקטה,
סדרו את הכלים במדיח באופן שיאפשר למים לזרום ולזלוג מהם. גבר מוציא כלים מהמדיח/באדיבות קונסטרוקטה

איך תוכלו לוודא שהכלים שלכם יוצאים היגייניים? היגיינה, במיוחד בימים אלה, חיונית בכל בית, אך במיוחד בבתים עם ילדים קטנים, מבוגרים או אנשים הסובלים מאלרגיות. במדיח הכלים מומלץ לבחור באפשרות Hygiene Plus, פעולה זו מעלה את הטמפרטורה בזמן ההדחה ומשאירה אותה גבוהה לזמן ארוך יותר, על מנת להשיג רמת חיטוי מיטבית. אפשרות זאת מיועדת בעיקר לבקבוקי תינוקות וחיטוי של קרשי חיתוך.

טבליות, נוזל או אבקה?

נוזל ניקוי: זול, אך לא תמיד מספק - חומרי ניקוי בצורת נוזל חסכוניים יותר מטבליות, ויחסית פשוטים למינון. כשמדובר בתוצאות, חומרים נוזליים יעילים פחות מטבליות או אבקה, ומכילים בדרך כלל כמות גבוהה יותר של חומרים פעילי שטח - רכיבים שיכולים להזיק לסביבה.

טבליות: ביצועים גבוהים ונוחות מרבית - אם אתם אוהבים חיים קלים, בחרו בטבליות. זהו הפתרון להכל - טבלייה מכילה מלח, חומר שטיפה וחומרי ניקוי. פשוט הכניסו טבליה אחת למתקן הניקוי עבור כל מחזור. חשוב לציין כי שימוש בטבלייה אינו תחליף לטעינת נוזל הברקה ומלח למדיח.

אבקה: חסכוני וידידותי לסביבה - אבקה היא תחליף חסכוני ויעיל לטבליות. ניתן להתאים את המינון בדיוק לכמות הכלים במדיח, והיא מתמוססת בקלות. בנוסף, ככל שאתם משתמשים בפחות אבקה, כך תחסכו יותר כסף, ותסייעו לסביבה. יש לערבב אבקה עם מלח וחומר שטיפה כדי לקבל תוצאות מיטביות.

מדיח כלים. ShutterStock
ביצועים גבוהים ונוחות מירבית. טבליות ניקוי למדיח/ShutterStock

טיפ של מקצוענים

מה עושים אם אין חומר ניקוי בבית? אם אי פעם נתקעתם עם מדיח מלא בכלים ופתאום גיליתם שנגמר לכם חומר ניקוי, הטיפ הזה יכול להציל אתכם. במקום לשטוף את הכלים באופן ידני, הפעילו את המדיח על טמפרטורה גבוהה, ללא חומר ניקוי. ייתכן ותופתעו מהתוצאה. לא מומלץ לעשות את הפעולה הזאת לעיתים תכופות, מכיוון שההצלחה תלויה במידת הלכלוך ובאורך תכנית השטיפה. אבל כדאי לנסות במקרי חירום. טיפ נוסף - אל תשתמשו בסבון כלים רגיל או מלח גס במדיח הכלים, הם יכולים לגרום להיווצרות של אבנית וסימנים, ואף לגרום נזק לכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully