וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני גברים וחצי: דירה גברית לגרוש ובנו המתבגר

בכיר בהייטק ביקש להפוך את דירת 4 החדרים הזאת למאורה גברית מתוחכמת ומעוצבת עבורו ועבור בנו המתבגר. מעצב הפנים דניאל חסון נרתם למשימה וזו התוצאה

הפרוייקט: שיפוץ דירת 4 חדרים שהפכה ל-3
הדיירים: גרוש + 1
שטח: 90 מ"ר
עיצוב פנים: דניאל חסון
חיפויים וסניטריה: MODY

מעצב הפנים דניאל חסון עיצב את הדירה הזאת במרכז הארץ, שבמקור היתה דירת 4 חדרים, אך לאחר השיפוץ הפכה לדירת 3 חדרים. בעל הדירה, גרוש ואב למתבגר, הוא בכיר מאוד בעולם ההייטק, שמסתובב הרבה ברחבי העולם. הוא ביקש לייצר בביתו את אותה הרגשה שהוא חווה מדי שבוע בסוויטות של המלונות היוקרתיים ביותר בעולם. עיסוקיו מכתיבים לו אורח חיים מעניין ומאתגר והוא מבלה מחצית מהשבוע בחו"ל ומחציתה בארץ.

דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
חצי שבוע במלון יוקרה בחו"ל, החצי השני כאן. דירה בעיצוב דניאל חסון/עודד סמדר
דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
החריצים דמויי הצינורות וגוון הקפה הבהיר נותנים קונטרסט לקירות הלבנים. ארון גדול שמסתיר הכול/עודד סמדר

חסון עיצב את הדירה בקו נעים, צעיר ויוקרתי. פתח הדירה מוביל היישר אל החלל המרכזי, בסלון ניצבת ספה גדולה ומפנקת ובצידה השני ארון גדול בנגרות אישית. דלתות הארון בגימור שלייפלק, מחורצות בדוגמת צינורות דקיקים מעוגלים בגוון קפה מאוד בהיר, שנותנים קונטרסט לקירות הלבנים בדירה. "הארון מיועד לאחסון כיסאות פינת האוכל, מערכות מיזוג, מערכות הבית החכם ובעצם כל מה שביקשנו להסתיר", מסביר חסון. על הארון תלויה גם טלוויזיה גדולה לצפייה נוחה מהספה.

עוד בוואלה!

אינסייד אאוט: דופלקס גן מאתגר בעיר היקרה בעולם

לכתבה המלאה
דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
הקונסולה השחורה יכולה להיפתח לפינת אוכל של 12 סועדים, אבל ביום יום יש כאן בעיקר וולט סביב האי/עודד סמדר

מימין לסלון נמצא המטבח הפתוח לכיוון הסלון, מטבח עם אי שפולש מעט לאזור פינת האוכל הייעודית. "כדי למקסם את הפונקציונליות של החלל, בקיר בין הסלון למטבח מיקמנו קונסולה צרה שיכולה להיפתח לשולחן פינת אוכל באורך 3 מ' ומתאימה להסעיד עליה 12 איש", אומר חסון. "אך כיוון שהבית אינו מארח לעיתים קרובות, הקונסולה השחורה היפה נשארת סגורה ומונחים עליה אקססוריז שמקפיצים את המראה". סביב האי במטבח ישנם 4 מקומות ישיבה והם משמשים לארוחות ביומיום.

המטבח בדירה אינו גדול, אך הוא מכיל את כל הפונקציות הנחוצות וסגנונו מודרני ודרמטי. "מטבח הדירה עוצב בגוון אפור גרפיט חלק ונקי עם משטחים בהירים דמוי אבן סטטוארו, ברז שהוא תכשיט וחיפוי מראה אפורה על קיר הכיור, בכדי לתת אשליה של גודל ותחושה יוקרתית ומעוצבת לחלל. שילבנו בהם מכשירי חשמל שחורים שמבליטים את הדרמה ומתחברים לסקאלת הצבעים".

דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
פלטת הצבעים כוללת גם גוונים כהים ודרמטיים וגם גוונים רכים וטבעיים. החלל המרכזי/עודד סמדר
דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
חדר הרחצה של הבן מתפקד גם כשירותי אורחים, ויש לו 2 דלתות/עודד סמדר

אף שזוהי דירה במראה גברי מובהק, פלטת הצבעים ששימשה בעיצוב מכילה גם גוונים מרככים ובהירים יותר. "יצרנו בבית פלטת צבעים מאוד נעימה החל מהפרקט בגוון הטבק של MODY, ספות מצבע פשתן, וילונות בהירים, כל אלו יושבים על שטיח עם משחק צבעים של שחור ובז' ועד למטבח האפור והקונסולה השחורה. מעבר ללבן של הקירות יש מנעד צבעים נעים, הכל משחק עם חומרים וצבעים טבעיים ואמיתיים כך שנוצר מראה מאוד הומוגני ונקי", מסכם המעצב.

עוד מאפיין שניכר היטב בבית הזה הוא החיבור לטכנולוגיות חכמות ולמראה הייטקי מתוחכם - החל מהתאורה וכלה במערכות התקשורת והמולטימדיה. "בתקרה השקענו פס צבירה בתוך הגבס שיוצר סדר מאוד נעים בליווי ניתוקי תקרה. כיאה לבעל בית שמגיע מעולמות הייטק, מערכות המולטימדיה בדירה הן מהחדשניות והטובות שיש היום, וכולן מאורגנות בצורה מדויקת ונסתרת במיוחד ברחבי הדירה", מאשר חסון.

דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
מזכיר מלון יוקרה? חדר השינה של האב/עודד סמדר

באזור הפרטי, ממוקמות סוויטות השינה של האב והבן, לסוויטה של הבן מוצמד חדר רחצה המשמש גם כשירותי אורחים. איחוד שתי הפונקציות, כאשר לכל אחת מהן דלת משלה - דלת מחדר הבן ודלת מהחלל המרכזי יצרה מרחב גדול ונעים יותר.

דירה להייטקיסט גרוש ובנו המתבגר בעיצוב דניאל חסון, באדיבות MODY. עודד סמדר,
קובייה בתוך קובייה - כמו בבית מלון. חיפוי נגרות לחדר הרחצה בחדרו של האב/עודד סמדר

הסוויטה של האב היא חדר המאסטר ולה חדר רחצה פרטי. "בכניסה לסוויטה של האב יצרנו מקלחת גדולה, אותה עטפתי ברצפה וקירות בגרניט פורצלן דמוי אבן כהה בגוון גרז'י שעוטפת הכול. עוד בחדר ארון אגפה, בגימור אגוז עם משטח קוריאן נקי עם מראה מעוצבת. כל הברזים בחדרי הרחצה עשויים נירוסטה בגוון מט, שנותנים מראה מאוד אופנתי, גברי ומאוד פיין. דלת החדר הסטנדרטית הפכה לדלת שקופה ובעצם כל האזור של חדר הרחצה קיבל חיפוי בעבודת נגרות שמייצרת קובייה בתוך קובייה, ממש כמו סוויטה בבית מלון", מסביר חסון. מיטה איטלקית גדולה ורחבה הועמדה באמצע החדר, עם שתי שידות צד ווילונות שעוטפים את החדר. מתחת למיטה נפרש שטיח שמוסיף חמימות לחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully