וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה של גדולים: בן זיני השוויץ לעוקבים בתמונות מביתו החדש

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 15:38

בגיל 24 בן זיני הוא בעליה של דירת 5 חדרים ברמת השרון שמגיעה עם נוף משגע וכוללת מטבח שיכול להאכיל משפחה מרובת ילדים ואולפן הקלטות. אבל מה שהטריף את הגולשים היה התמונה במסדרון

לפני מספר חודשים בן זיני עשה משהו ממש לא מובן מאליו לגיל 24 - הוא קנה לעצמו דירה משלו ברמת השרון. זיני רכש מיני-פנטהאוז בן 5 חדרים במגדל מגורים בפרוייקט רמות בעיר ברמת השרון ובחודשים האחרונים הוא שקד על עיצובו. אתמול, הוא פרסם בעמוד האינסטגרם שלו סדרת תמונות שמציגה את הבית החדש והמעוצב.

הדירה של זיני מרוצפת בפרקט בדוגמת פישבון וצופה על נוף פנורמי מרשים של רמת השרון מהקומה הגבוהה שבה היא ממוקמת. בסלון ניצבת ספת שזלונג עמוקה ומפנקת בגוון בז' ולמרגלותיה צמד שולחנות עגולים בשילוב עץ ומתכת. מאחורי הספה ניצבת פינת אוכל מלבנית עם רגלי מתכת שחורות ופלטת עץ בהירה, שסביבה 6 כיסאות בירוק בקבוק. כך שנראה שיש לזיני די והותר מקום לאירוח. בקיר פינת האוכל הוצבה מדפיית מתכת שחורה וגדולה שעליה מוצגים גביעים ופריטי נוי אחרים.

(דפדפו בתמונות בעזרת החצים)

המטבח כולל מקרר ארבע דלתות ענקי, שיכול להאכיל משפחה מרובת ילדים - לא מה שהייתם מצפים למצוא במטבחו של רווק צעיר בתחילת שנות ה-20 לחייו, וגם אי שחור וסביבו 4 כיסאות בר מרופדים במראה עור הפוך.

במסדרון המוביל אל חדרי השינה הבחינו הגולשים חדי העין בפריט מעורר תמיהה - תמונה של זיני עם האקסית טיילור מלכוב. התגובות לתמונה המשותפת היו כה סוערות ועזות עד שזיני התייחס אליהן באופן מפורש בסטורי שלו והסביר כי מדובר בפוסטר של השיר "מיינימור" שמסמל מבחינתו את הפריצה ותחילת ההצלחה שלו: "אני אתקן ואגיד שמבחינתי זו לא תמונה עם *****. זה השיר שמסמל את תחילת הקריירה שלי, שאגב יש לו חלק ענק ברכישת הבית החדש שלי (כן, גם בפן הכספי). וכן החלטתי שאני רוצה להתלות ולהתגאות בזה ואני לא מתחרט על זה" - כך כתב זיני, וכן - הכוכביות שמצנזרות את שמה של מלכוב הופיעו במקור.

עוד בוואלה!

WTF: אחוזה שהיתה של מדונה מוצעת למכירה על ידי רועה גרמני

לכתבה המלאה
בן זיני טיילור מלכוב יום הולדת ירדן ויזל. אביב חופי,
למה יש תמונה שלה במסדרון? בן זיני וטיילור מלכוב/אביב חופי

נחזור לבחירות העיצוביות - בחדר השינה שלו מיטה זוגית עם ראש מיטה מרופד בקטיפה שחורה ועוד תמונה זוגית על הקיר - הפעם עם טוי, כלבלב המחמד של זיני. ויש גם פינת ישיבה עם ספה זוגית מקטיפה אדומה ושולחן זכוכית גיאומטרי. ואת אחד מחדרי השינה הנוספים בדירה הפך זיני לאולפן הקלטות מתוקתק ומצוייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully