וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מים, אדמה, רוח ואש: פנטהאוז מטריף עם בריכה ונוף לכל כיוון

ארבעת היסודות הם שעומדים בבסיס התכנון המרהיב והדקדקני של דירת הגג הזאת, שאליה נכנסו הדיירים רק עם מזוודה, מותירים את כל רכושם מאחור לטובת פריטים חדשים שנבחרו בפינצטה מ-א' ועד ת'

הפרוייקט: פנטהאוז ברמת גן
הדיירים: זוג + 2 ילדים בוגרים
תכנון ועיצוב: פזית וינר-גרינולד

כמה פעמים יצא לכם לעבור דירה כשאתם מותירים כמעט הכול מאחור, ולוקחים רק את העיקר במזוודה? זה המקרה עבור משפחה בת ארבעה נפשות, בני זוג ושני ילדיהם הבוגרים - האחד סטודנט והשני משרת בצבא - שהעתיקה את מגוריה, בשכנות לפרויקט המגורים החדש ברמת גן, לדירת פנטהאוז. דירת הקבלן המתפרשת על קומה שלמה, וכוללת מבט של 360 מעלות על הסביבה, עברה מטמורפוזה רצינית, תחת ידיה האמונות של המעצבת פזית וינר-גרינולד, והפכה לבית מגורים מושקע מאין כמותו.

"בני הזוג לא לקחו כלום מהבית הקודם. הם עברו לדירה חדשה וביקשו שהכול יהיה חדש, בלי להתפשר על האיכות, ותפור למידותיהם", מסבירה וינר-גרינולד. ואכן, פריטים ייחודיים הכוללים יצירות אמנות מיוחדות, מרפסת מרווחת עם בריכה, מטבח מאובזר ושולחן קמין במרכזה - הפכו את ביתם ליצירת אמנות בהתאמה אישית.

פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
הכול חדש, תפור למידותיהם של הדיירים ובאיכות בלתי מתפשרת - פנטהאוז ברמת גן בעיצוב פזית וינר-גרינולד/שי גיל
פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
שולחן קמין מאפשר ישיבה סביב האש במרפסת, לצד הבריכה ומול הנוף/שי גיל

"הליווי הצמוד כלל בחירה של הכול כולל הכול, עד רמת הסכו"ם", מדגישה וינר-גרינולד, "כמובן תוך שיתוף פעולה מלא מצד הדיירים". הסגנון הנבחר בדירה המרווחת הוא מודרני, בהתבסס על פלטת גוונים מונוכרומטית, בשילוב עץ והבלחות צבע תוססות.

פרקט העץ שנבחר לחיפוי חדרי הבית היה בגוון מעושן וייחודי שבחרה המעצבת. "מה שיפה בפרויקט הזה הוא שהוא 'סופר-מושקע', מלא מחשבה על כל פרט ופרט, עם חומרי גמר שנבחרו בקפידה. בין היתר, גם לובי הקומה של בני המשפחה, חופה בעץ בגוון הדומה לזה של הפרקט בבית. מכיוון שהקומה כולה שייכת לדירת המשפחה, דגמנו את גוון הפרקט ויצרנו חיפוי תואם על הקרמיקה של הקבלן", היא אומרת. "אותו גוון פרקט נדגם גם עבור ארונות האמבטיה ושאר אלמנטים מעוצבים שביצע הנגר. הגוון הזה מאוד ייחודי ונפוץ בעיקר באירופה, ומה שאני אוהבת, זה שהוא יוצר קו עיצוב המשכי שמאחד את הדירה ומגבש אותה כבית שלם ומושלם".

עוד בוואלה!

מדירה על הנייר לחגיגה של צבע ועיצוב: דירת גן בת"א

לכתבה המלאה
פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
ריצוף מיוחד בגוון מעושן נבחר עבור הדירה כולה ופריטי הנגרות הותאמו לו במיוחד/שי גיל
פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
אפילו לובי הקומה עוצב בהתאמה וחופה בריצוף תואם/שי גיל

הכניסה לבית חושפת חלל ציבורי רחב ופתוח, הכולל את הסלון, המטבח, פינת האוכל ומרפסת רחבת-ידיים המשקיפה אל נוף אורבני יפהפה. וינר-גרינולד מציינת כי היה לה חשוב ליצור חלל מרשים, שכל כולו מייצג את גישת האירוח שחשובה לבני הבית. העיצוב הכולל נעשה בצורה מינימליסטית ועוטפת, תפאורה שקטה ונקייה שמשמשת כמעין "במה" ליצירות אמנות ושאר אלמנטים להלבשת הבית.

הנגר שליווה את הפרויקט הפיק עבור הפרויקט פריטי נגרות בעיצובה של וינר-גרינולד, שמשמשים לאחסון ומצליחים לשמור על הקו המינימליסטי והמאופק, ולמנוע יצירת בלגן ועודף פריטים בחלל. החשיבות של יצירת מקומות נאותים לאחסון היא עצומה, לדבריה של המעצבת, כי בסופו של דבר היא מעניקה לבית תחושת זרימה והומוגניות, מבלי להתפשר על החפצים היומיומיים שבשימוש, אשר נשמרים נסתרים מן העין, ובתוך כך, על האסתטיקה המוצגת לראווה.

פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
מבט מן המרפסת אל הבריכה התכולה וחלל המטבח ופינת האוכל שמעבר לה/שי גיל
פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
ייצוג לכל אחד מהיסודות. בריכת השחייה/שי גיל

גם סוויטת ההורים עברה שינוי משמעותי מתוכניות הקבלן, והפכה לחדר עצום בגודלו, הודות לסיפוח חדר הרחצה לחלל חדר השינה, שממנו גם יציאה למרפסת פרטית. "יצרנו מעין 'אקווריום' שמשמש כמקלחון, ובצמוד לו מוסתרת האסלה, וממול ארון עם כיור ומראה שמשתלבים עם חלל החדר הפתוח. מאזור הרחצה ישנה יציאה למרפסת פרטית שאף היא תורמת לתחושה מרווחת, אך אינטימית מיסודה", היא מסבירה.

פרט נגרות יפהפה בחדר השינה הוא שידה במראה מרחף, בעיצובה של וינר-גרינולד, בגוון עץ מיוחד התואם לגוון הפרקט בדירה, אשר מוקמה מתחת לטלוויזיה. הוא מוסיף חמימות, רוגע ועניין לחלל השינה.

פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
שידה במראה מרחף, פריט נגרות בהתאמה אישית שעוצב על ידי וינר-גרינולד במיוחד לפרוייקט/שי גיל

המעצבת בחרה לעצב את החדרים הרטובים בבית בצורה המציגה את רעיון האחידות וההמשכיות בכל הבית, ולחפות אותם בעזרת סדרת אריחים זהה. "עם זאת, לכל חדר רחצה יש את האופי שלו ואת הפונקציונליות שלו", היא מדגישה.

חללי המתבגרים עוצבו בצורה דומה, וגם הם אופיינו בקווים נקיים ובסיסיים. "הרעיון היה ליצור, כמו בבית כולו, בסיס אחיד שיתאים לחפצים האישיים שלהם ולשאר פריטי האמנות", מסבירה וינר-גרינולד. "אופן העיצוב בצורה סימטרית בין האחים מסמל את הרעיון שמגדיר היטב את הבית, ומהווה גורם מאחד עם פן של המשכיות".

פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
חדר השינה הורחב ו"בלע" את חדר הרחצה שהוצב בו בצורת אקווריום/שי גיל
פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
אריחים זהים ממשיכים את קונספט העיצוב האחיד לכל חדרי הרחצה בבית/שי גיל

חדר הממ"ד הוסב ועוצב כחדר אירוח נינוח ומפנק, ובו ארונות אחסון רחבי ידיים ופינת קריאה. הוא הפך לחדר האהוב על בני הבית, שכיף לשהות בו, לקרוא בו, לשוחח, או אפילו לעבוד בו בפרטיות.

פן ייחודי נוסף בעיצוב הדירה הוא תכנון התאורה. זו עוצבה בצורה נעימה שמשתלבת בהרמוניה עם רעיון העיצוב הכולל - ליווי רקע שאינו משתלט, אך גם קובע את הטון. מחד, תאורה שקועה ומתוכננת בקפידה, המתאימה לתרחישים שונים, ביניהם אירוח מושקע ומרובה משתתפים, לצד אירוח אינטימי יותר.

פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
פריטי אמנות מודרנית מקבלים בולטות ובמה על רקע העיצוב המונוכרומטי האחיד/שי גיל
פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
חדרי הילדים עוצבו בצורה סימטרית/שי גיל

לבד מתאורה השקועה בגבס, הותאמו גם גופי תאורה מעודנים ותואמים לגוון הקירות, ותאורה נסתרת, כמו זו שלצד הווילונות, לדוגמה. מאידך - גופי תאורה הנדמים כתכשיט, כמו גוף התאורה שנמצא בשירותי ההורים, בגוון אש - מציגים גישה שונה של הבלטת התאורה. מעל שולחן פינת האוכל שודכו בחן גופי תאורה בצורה לא שגרתית ומעוררת עניין: גוף תלוי לצד תאורת ספוטים. האופן הא-סימטרי שבו גופי התאורה משולבים הופך למעין אמנות ייחודית, התלויה מהתקרה, וממחיש היטב כיצד תכנון תאורה מדויק עשוי להפוך לאסתטיקה מרהיבה, מבלי להתפשר על הפונקציונליות.

פנטהאוז ברמת גן עיצוב פזית וינר-גרינוולד. שי גיל,
השפע בחוץ קורץ ומזמין. בריכת השחייה בגג/שי גיל

המרפסת הביתית מייצגת היטב את רעיון ה- Earth, Wind & Fire ומוסיפה לו את מימד המים. בעוד שהדירה נהנית מארבעה כיווני אוויר, ומנוף עוצר נשימה של השכונה כולה, במרפסת אפשר למצוא את כל הדרוש לאירוח כיד המלך. החל מבריכה תכולה ומוגבהת, אפיון מחמם בדמות חיפוי קיר בגוון של אדמה, שמזכיר את זה שבפנים הבית, ושולחן עם אח מבוערת במרכז פינת ישיבה, בגוון תואם לזה שבחדר המגורים. המראה המרהיב, שגווניו מתכתבים עם גווני הפנים, "קורץ" ומזמין את באי הבית לצאת החוצה, לשאוף אוויר, וליהנות מהשפע שבחוץ, הכולל גם מטבח מאובזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully