וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק שיגרום לבקבוק סבון הכלים להספיק לכם לשנה שלמה

18.12.2021 / 23:40

אישה שהתבאסה מהמחיר הגבוה של סבוני הכלים בסופר החליטה לייצר בעצמה סבון משודרג - שיהיה יעיל יותר וגם יחזיק מעמד יותר זמן. מעל 2.3 מיליון גולשים התלהבו מההישג שלה. צפו ותשפטו בעצמכם

טריק להארכת החיים של נוזל הכלים/@southernescape

אם אתם רוצים להוציא את המקסימום מסבון הכלים שלכם, האייטם הזה הוא בשבילכם. קריסטן דונאתן מצפון קרוליינה שיתפה בטיקטוק סרטון שבו חשפה כיצד ניתן להכין סבון כלים מאולתר שיחזיק מעמד הרבה יותר זמן ויספיק ל"רוב השנה" לדבריה. כל מה שצריך בשביל הטריק הזה זה סבון כלים, מים ואלכוהול.

זה מה שהיא עושה

בסרטון היא הסבירה שסבון הכלים הוא אחד המוצרים היקרים שקונים בסופר שוב שוב ומטרתה הייתה פשוט לחסוך בכסף ולייצר סבון שיחזיק הרבה זמן ויחסוך עלויות. "לכו לוולמארט ותקנו בקבוק של סבון קצף", היא אמרה, "תמלאו רבע ממנו בנוזל סבון כלים רגיל, תמלאו את השאר במים ותוסיפו מעט אלכוהול 70%. תערבבו את הכל בעדינות - בקערה או ישירות בבקבוק. אני ממש אוהבת את זה ובטוחה שגם אתם תאהבו".

אפשר להכין את זה גם בגרסת ספריי

היא צדקה. לא פחות מ-2.3 מיליון אנשים ראו את הסרטון שלה ובריאיון לרשת "פוקס" האמריקאית היא אמרה: "אהבתי את זה וחשבתי שזה עובד כל כך טוב, אז רציתי לראות אם עוד אנשים יוכלו להעתיק את זה בבית". היא גם הסבירה שהאלכוהול עוזר בהורדת השומן מהכלים יותר מהר, אך לא חובה להוסיף אותו. היא גם אמרה שהמים עוזרים לתערובת לעבוד מהר יותר, מכיוון שבדרך כלל כשמישהו משתמש בסבון כלים, הוא צריך להוסיף מים כדי לקבל קצף. בשיטה שלה המים והקצף - נמצאים שם ברגע שאתה שואב אותם מהבקבוק.

אחרי כמה שבועות שהיא השתמשה בסבון המאולתר הזה, דונאתן החליטה לשתף את הטריק שלה עם העוקבים: "אני כל כך אוהבת את המוצר הזה, חשבתי שזה יהיה מגניב וקל להכין אותו בבית. אבל לא חשבתי שזה יהיה כל כך ויראלי ואנשים כל כך יאהבו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully