וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מיתוס: מכונת הכביסה באמת בולעת לכם בגדים וככה תמצאו אותם

11.6.2021 / 0:06

הייתם בטוחים שהכנסתם שני גרביים והמכונה הוציאה רק אחד? התחתונים נעלמו פתאום? זה לא אשמתכם, מכונת הכביסה לפעמים בולעת לכם את הבגדים. איך זה קורה, איפה תמצאו את הפריטים האבודים ואיך להימנע מכך?

זה מה שקורה כשמכניסים מצלמת GOPRO לתוך מכונת כביסה/YOUTUBE

האם אי פעם תהיתם לאן נעלם הגרב השני או כיצד הכתפיה של החזייה פתאום נעלמה בצורה מסתורית? מסתבר שמכונת הכביסה שלכם יכולה לאכול לכם את הבגדים. אם חשבתם שמדובר במיתוס, כדאי שתחשבו פעם שנייה. מומחה כביסה חושף שזה אכן אפשרי ומנסה לעזור לכם להשיג את הבגדים האבודים.

מייסד חברת לונדרי היפ, דיאן דימיטרוב, חשף שכביסה במהירות סיבוב גבוהה יכול לגרום לפריטים קטנים להישאב לחור הניקוז. הוא מסביר: "הרעיון של מכונת הכביסה שאוכלת את הבגדים נדחה בעבר כמיתוס, אבל פריטים קטנים אכן יכולים להיעלם בתהליך הכביסה. כששמים את הבגדים במכונת הכביסה במהירות סחיטה גבוהה, פריטי ביגוד קטנים יכולים להישאב לחור הניקוז ולהגיע למערכת הניקוז של המכונה. פריטים גם יכולים להיתקע מעל שולי הגומי שאוטמים את המכונה. למזלנו, קל מאוד להוציא אותם".

היא באמת מעלימה בגדים

הפריטים שדימיטרוב מציין שנעלמים בתדירות הגבוהה ביותר הם גרביים, תחתונים, כתפיות של חזייה וחלק עליון של ביקיני. דימיטרוב אף ניסה להסביר כיצד לבדוק האם הבגדים הגיעו למערכת הניקוז וחשף כיצד למנוע מהם להיעלם.

עוד בוואלה!

מכבי אש הוזעקו לחלץ סטודנטית שנתקעה בתוך מייבש כביסה

לכתבה המלאה

"אחרי כל שימוש במכונה, עיברו עם היד על שולי הגומי שנמצא בתוך התוף. שם הגרביים לרוב נתקעים", הוא אומר, "אם הכביסה נשאבה לחור הניקוז, תצטרכו להסיר את הפאנל התחתון של מכונת הכביסה. אחרי שהסרתם אותו, תמצאו תא מעגלי שניתן לפירוק. שימו קערת מים למקרה שמים יתחילו לנזול". בשלב הזה תוכלו לראות פריטים שנשאבו פנימה.

אז איך מונעים מראש מהפריטים להישאב? "הכניסו את הפריטים הקטנים לתוך שק כביסה מיוחד שנסגר בחוט וכך כל הדברים העדינים יהיו ביחד וימנעו מפגיעה במכונה".

ואולי בכלל אנחנו אשמים?

בנוסף, מסתבר שלבעיית הגרביים החסרים יכולה להיות גם סיבה פסיכולוגית. פסיכולוג אנגלי ביצע מחקר עבור חברת סמסונג בנושא היעלמות הגרביים ובין היתר מצא שאנחנו נוטים לחפש אותן במקומות הקלים והברורים ביותר, ואם הגרב לא שם - אנחנו ישיר מניחים שהוא נעלם לנצח ולא ממשיכיחם לחפש.

לכן, בפעם הבאה שגרב נעלם לכם - פשוט נסו לערוך חיפוש יסודי בביתכם לפני שאתם מאשימים את מכונת הכביסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully