וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אש הוזעקו לחלץ סטודנטית שנתקעה בתוך מייבש כביסה

14.10.2020 / 0:03

הסטודנטית רוזי קול העבירה ערב רווי אלכוהול עם שותפתה לדירה, וברגע של שטות ניסתה להיכנס למייבש הכביסה. היא הצליחה להכניס רק את חלק גופה התחתון ונאלצה לקרוא לשירותי ההצלה שיחלצו אותה. צפו בדרמה

מבוגרים נתקעים במתקני שעשועים של ילדים/Palitato

רוזי קול בת ה-21 מצאה את עצמה תקועה עמוק בתוך מייבש כביסה, אחרי שקצת אלכוהול והתערבות מטופשת עם שותפתה לדירה הכניסו אותה למצב הזה. רוזי שתתה כמה כוסות של יין וטקילה והחליטה לעשות מעשה שטות אחרי שאותגרה על ידי חברה שלה, שלא האמינה שהיא מסוגלת להכניס את כל גופה למייבש הכביסה.

רוזי הצליחה להכניס את חלק גופה התחתון בלבד לתוך התוף של המייבש, אך נתקעה במצב הזה בחוסר אונים, מה שאילץ את את שותפתה להזמין שירות חילוץ של מכבי אש. שני כבאים הגיעו לבית בסביבות 23:00 בלילה ומצאו את רוזי במצב מביך ומוזר.

צפו במעשה המטופש

"הייתי עם השותפה שלי והיא אתגרה אותי להיכנס פנימה", רוזי אמרה, "חשבתי שאין סיכוי שאכנס כולי פנימה, אבל החלטתי לנסות ולהפתעתי זה נראה קל ממה שחשבתי". אלא שאחרי שהיא הכניסה את החלק התחתון, היא נתקעה באזור הירכיים ולא הצליחה לצאת: "לא חשבתי שזה יהיה קשה בהתחלה והשותפה שלי הצחיקה אותי, אבל כשהבנתי שאני לא יכולה להזיז את הרגליים שלי התחלתי לדאוג".

כשנשאלה על התגובה שהיא קיבלה משירותי ההצלה, היא אמרה: "הם היו מקסימים ורק צחקו עליי. כשהם הוציאו אותי הם השאירו את המכונה פתוחה ושאלו אם עוד מישהו צריך הצלה". מה אנחנו נגיד לכם? אל תנסו את זה בבית.

צפו ברגעי החילוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully