וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נחרדה לגלות שהחבר שלה מעולם לא כיבס את הכריות - וממה שיצא מהן

5.10.2020 / 0:00

אישה תיעדה את עצמה מכבסת לראשונה את הכריות המטונפות של הבן זוג שלה, אותן הוא רכש לפני עשור ומעולם לא שטף. המהפך המדהים זכה לתגובות נלהבות ברשת, עם כמה שהציעו לה להחליף כריות - וגם את החבר על הדרך

המצאה לעצלנים: המיטה שמסדרת לעצמה את המצעים בדקה/Ohea

רבים מאיתנו נוטים לכבס מצעים בתדירות גבוהה, אך שוכחים שגם את הכריות עצמן צריך לכבס לפעמים. אישה אחת גילתה לחרדתה שבן הזוג שלה לא החליף או כיבס את הכריות שלו מאז שרכש אותן לפני כעשור. לא ברור אם הבחור בכלל משתמש במצעים כדי לא להניח את ראשו על הכריות המזוהמות שלו, אבל אנחנו מאוד מקווים בשבילו ובשבילה שכן. לאחר שחברתו גילתה עד כמה הכריות שלו מטונפות, היא התעמתה עמו בנושא, אך הוא לדבריה סירב להחליף את הכריות הישנות בחדשות. לכן היא עשתה מעשה ומבלי לספר לו, החליטה לכבס בעצמה את הכריות הישנות והמוכתמות.

בסרטון שפרסמה בטיקטוק היא נראית שוטפת ומכבסת את 3 הכריות המצהיבות והמלוכלכות של החבר שלה בזמן שהוא בעבודה - והתוצאה הסופית היא לא פחות ממהפך.

הכריות לפני הניקוי

אישה נחרדה לגלות שהחבר שלה מעולם לא כיבס את הכריות - וממה שיצא מהן. טיקטוק, צילום מסך
אישה נחרדה לגלות שהחבר שלה מעולם לא כיבס את הכריות - וממה שיצא מהן/צילום מסך, טיקטוק

האישה נראית מניחה תחילה את הכריות באמבטיה, ממלאת מים, משליכה פנימה כמה טבליות למדיח, מוסיפה מעט אבקת בוראקס (תרכובת כימית שמבוססת על המינרל בור (Boron) ונתרן בוראט. האבקה היא לבנה, רכה יחסית ומתמוססת בקלות במים) ולסיום שופכת מעט אקונומיה.

היא נותנת לכריות לשהות במים לזמן מה ומשתמשת במגב כדי להוציא מהכריות את הלכלוך. לאחר מכן היא מעבירה את הכריות למכונת הכביסה שמסירה את שאריות הלכלוך שנותרו. להפתעת הצופים, הכריות יצאו נקיות, לבנות, מבריקות ונראות חדשות ממש. לסיום היא כתבה: "הוא בטח לא ישים לב' אבל לפחות אני אוכל לישון טוב יותר בידיעה שהכריות המלוכלכות האלו נקיות עכשיו".

ואחרי

אישה נחרדה לגלות שהחבר שלה מעולם לא כיבס את הכריות - וממה שיצא מהן. טיקטוק, צילום מסך
אישה נחרדה לגלות שהחבר שלה מעולם לא כיבס את הכריות - וממה שיצא מהן/צילום מסך, טיקטוק

צפו בקטע המלא:

הסרטון זכה למיליוני צפיות והותיר משתמשים המומים מהמהפך המטורף. רבים נחרדו ממצבם הקודם של הכריות ולא הצליחו להסתיר את סלידתם. "רק על זה הייתי מחליף את החבר. היגיינה היא הכל", כתב אחד ואחר הוסיף: "10 שנים של זיעה, עור מת, לכלוך, שמן וחיידקים. נורא". אדם שלישי הוסיף: "צריך להחליף כריות כל שנתיים.... הן מגיעות עם תאריכי תפוגה עליהן. חוסר אחריות".

למקרה שתהיתם, מומחי ניקיון ממליצים לשטוף את הכריות לפחות פעם בשנה, אולם השרייה שלהן באמטביה ואז סיבוב במכונת כביסה כפי שעשתה החברה אינה הדרך הטובה ביותר לנקות אותן. ישנן סוגים רבים של כריות עם מילויים שונים ולכן כל אחת צריכה להשטף בצורה אחרת ולכן יש לבדוק את הנחיות היצרן לגבי הדרך הנכונה לנקותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully