וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודעים איך לנקות את כסא האוכל של הילד? קבלו טריק גאוני

14.8.2020 / 0:02

ילדים קטנים מלכלכים, בעיקר בזמן האוכל, ולאף אחד אין זמן לנקות אחריהם כמו שצריך. אמא מתוחכמת אחת עלתה על הפיתרון המושלם לניקוי כיסאות אוכל, והשאירה את כולנו עם התהייה: "איך לא חשבנו על זה בעצמנו"?!

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

כשיש לכם ילדים קטנים, בסוף זמן הארוחה האזור תמיד נראה מוכה אסון, במיוחד אם מדובר בתינוקות שרק לא מזמן עברו לאכול לבד בכיסא שלהם - שאריות האוכל מכסות את כל המשטח, במקומות שאפילו לא ידעתם שקיימים. כשזה נוגע לכיסאות אוכל, אותם כיסאות גבוהים עם משטח האכלה - זה לא פשוט למצוא זמן פנוי לנקות אותם בצורה יסודית והיגיינית אחרי כל ארוחה (ויש הרבה כאלה כל יום), אז אנחנו לרוב מסתפקים בהעברת מגבון לח ותפילה שהצלחנו לנקות הכל.

מי האמין שגם במקרה הזה, מדיח הכלים יהיה הפיתרון? אמא אחת חשפה שכדי לנקות לחלוטין את כיסא האוכל של התינוק שלה, היא פשוט מכניסה אותו לתוך המדיח.

תינוק מלוכלך יושב בכסא אוכל. ShutterStock
גם אצלכם זה נראה ככה אחרי ארוחה?/ShutterStock

בעוד שידוע לכולם שהמדיח מתאים באופן נורמלי לכלים, סירים, מחבתות ועוד, מסתבר שגם כיסא אוכל של תינוק יכול להיכנס אליו, ואחרי סיבוב בתוכו הוא יוצא ללא רבב. הכיסא נכנס בנוחות למדף התחתון של המדיח, ובהנחה שהוא עשוי מפלסטיק - הוא גם יצא משם ללא פגע.

ניקוי כסא תינוק במדיח. FACEBOOK/MUMS WHO CLEAN, צילום מסך
זה הפתרון? כסא תינוק בתוך המדיח/צילום מסך, FACEBOOK/MUMS WHO CLEAN

האישה, ששיתפה את הטריק שלה בקבוצת "אמהות שמנקות" בפייסבוק, שם הגולשות הכתירו אותו כטיפ ש'משנה את חוקי המשחק': "למה לא חשבתי לעשות את זה כשהילדים שלי היו קטנים. הכיסא המגביה יצא מבריק במדיח הכלים".

רבים הסכימו שמדובר ברעיון פשוט וחכם: "אני מופתע שלא חשבתי על זה בעצמי?", כתב אחד ושני הסכים: "שנאתי כל כך לנקות את הכסא של הילד שלי. למה לא חשבתי על זה בזמנו?".

ניקוי כסא תינוק במדיח. FACEBOOK/MUMS WHO CLEAN, צילום מסך
הכסא מתאים בדיוק לחלק התחתון במדיח/צילום מסך, FACEBOOK/MUMS WHO CLEAN

אחרים סיפרו כי הם משתמשים באמבטיה שלהם כדי לנקות מושבים של ילדים, "כשהתאומים שלי היו קטנים, זה היה יכול להציל לי את החיים", כתבה אמא אחת ושנייה הסכימה: "זה היה מצליח גם עם שלי, חבל שלא חשבנו על זה בעצמנו".

ניקוי כסא תינוק במדיח. FACEBOOK/MUMS WHO CLEAN, צילום מסך
הביקורות מהללות/צילום מסך, FACEBOOK/MUMS WHO CLEAN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully