וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירות וירקות שיכולים להחליף את מוצרי הניקיון שלכם

18.8.2020 / 7:21

תמיד תהיתם כיצד מנקים את הבית בצורה הכי טבעית שיש? מומחית ניקיון עם צמחים מציגה כיצד להשתמש במגוון של פירות וירקות כדי לנקות את הבית, כולל כאלה שלא הייתם מעלים על דעתכם להשתמש בהם

אבא גרם לפעוטה שלו לנקות את הבית/HOW TO DAD

בסרטון: אם יש לכם ילדים קטנים בבית, גם בהם אפשר להיעזר לעבודות ניקיון

טיקטוק לא משמש רק לסרטונים של צעירים רוקדים, אפשר למצוא בהם גם טריקים טובים לניקיון. סרטון של אישה מנקה את האמבטיה שלה עם אשכולית וסוכר הפך לוויראלי לאחרונה. היא חתכה את הפרי, טבלה את החלק החתוך בסוכר וקרצפה, והאמבטיה נותרה מבהיקה מניקיון.

מומחית הניקיון והצמחים פמלה ספנס מספרת: "לאנשים שרגילים למוצרים הכימיים שנפוצים היו זה אולי נראה מוזר, אבל פירות וירקות מנקים לפעמים טוב יותר מחלק ממוצרי הניקיון". לאחר מכן היא הראתה כיצד אפשר להשתמש בפירות וירקות, לנקות בבית.

ככה מנקים אמבטיה עם אשכולית

@aligrams3

My favorite part is the smell! Makes ur bathroom smell so good afterwards! ##familytime ##alwayslearning ##lifehack ##cleaningtips ##cleaninghack

♬ Mount Everest by Labrinth - helenowen

בצל: כדי לגרד חלקים שרופים בתנור, חממו קלות בצל ושפשפו את החלק החשוף. תקעו לפני כן בבצל מזלג כדי שתהיה לכם אחיזה טובה יותר. הבצל כולל אנזימים שמגיבים לחמצן באוויר ויוצרים חומצה שמפרקת שומנים.

לימון: החומצה הציטרית תמיס שומנים ותשאיר חדרי אמבטיה ומטבחים נוצצים. שילוב של סודה לשתיה ולימון יכול להתאים לניקוי עוד כמה סוגי משטחים.

ניקוי עם לימון. Giphy
כשהחיים נותנים לך לימונים - תתחיל לנקות איתם/Giphy

מלפפון: הסירו סימנים של עיפרון מהקירות על ידי שפשפוף קליפת מלפפון עליהם. נסו לנקות גם את המראות בחדר האמבטיה עם מיץ מלפפון, לא תראו שוב ערפל על המראה באמבטיה הבאה שלכם.

אגוזים: אפשר לעשות באמצעותם פוליש מצוין. השמן שיוצא מהאגוז מתאים להפרקת משטחי עץ ורהיטים. פשוט העבירו את האגוזים על משטחי העץ שלכם, במיוחד על החריצים, ותראו בעצמכם.

אשכולית: אשכולית מכילה חומצה שנהדרת לניקיון משטחים גדולים שלימון קטן מכדי להשתלט עליהם. קחו חצי אשכולית והוסיפו סוכר, מה שיוצר תגובה. העבירו אותה על האמבטיה לפני השטיפה, הניקיון הזה מגיע גם עם תוספת נחמדה של ניחוח הדרים מרענן.

בננה: גם החלק הפנימי של קליפת הבננה נהדר להברקה. נסו להעביר את העלים על הצמחים בבית. חוץ מהעפת האבק, הם יוסיפו לחות ויהפכו אותם למבריקים.

ליים: חתכו ליים והכניסו את החתיכות לקערה עם מים ומעט חומץ. הכניסו את הקערה למיקרוגל וחממו לחמש דקות, והסירו בזהירות. החומר הפעיל ישתחרר ובעזרת ניגוב קל המיקרו ייראה נקי.

תפוזים: הקליפה היא תמצית ניקיון נהדרת. פשוט השרו אותה בחומץ תפוחים למשך כשבועיים, העבירו את החומר לבקבוק ספריי. והשתמשו בנוזל לניקוי והברקה של משטחי המטבח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully