וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך האחוזה היוקרתית התגלתה גופה בת יותר מ-30 שנה

16.8.2020 / 0:02

אחוזה יוקרתית בלב פריז נמכרה במכירה פומבית בסכום של 35 מיליון יורו, אחרי שעמדה ריקה במשך שלושה עשורים. אבל כשהעבודות לשחזור החלו, גילו הפועלים גופה במצב ריקבון ועליה סימני אלימות

למכירה: אחוזת ענק עם 6 חדרי שינה, חדר קולנוע, חדר כושר ואגם. המחיר לפותר החידה - 65 שקלים/מערכת וואלה! News

עבודות לשחזור אחוזה בשווי 35 מיליון יורו באחד האזורים היוקרתיים ביותר בפריז הופסקו אחרי שבאחד מהמרתפים של המבנה התגלתה גופה במצב ריקבון, כך מדווחת התקשורת המקומית. דקות מאזור לס אינוולדס ומהמעון הרשמי של ראש הממשלה הצרפתי, ומאחורי הבית המקורי של איב סאן לורן, הקומפלקס המיוחד ברחוב אודיון נשאר עומד ריק כבר 30 שנה.

מאחורי חומות לבנים נותרו מסדרונות ריקים וארבעה בניינים עם קירות שבורים שבהם היה גר בעבר המשורר פרנסואה קופי. הגן האלגנטי של האחוזה הוזנח משנות ה-80, וגדל פרא. המקום נחשב ליעד נחשק עבור סוכני נדל"ן, והוא לבסוף נמכר על ידי הבעלים שלו, חברת נדל"ן הולנדית, במכירה פומבית בחודש ינואר שנמשכה בקושי 15 דקות. הקונה, ז'אן ברנרד לפונטה, שילם 35.1 מיליון יורו, כמעט פי 6 מהמחיר ההתחלתי.

לפונטה, לשעבר חבר הנהלה בחברה גדולה בצרפת, וכיום בעל חברות תעשייה, לא בזבז זמן והתחיל את עבודות השיפוץ והשחזור בנכס בחודש פברואר, תוך הקפדה יתרה על הפרטים כדי לשחזר את הפאר המקורי של האחוזה, כך פורסם ב"לה פריזיאן". אבל כשהפועלים החלו לסקור את המקום - הם נתקלו בגופה במצב ריקבון מתקדם. "התחושה הייתה קשה, כי הגופה הייתה שם כל כך הרבה זמן בלי שאנשים ידעו", סיפר סבין לברטון, סגן הנשיא של האיגוד המקומי לשימור.

העיתון 'לה מונד' דיווח שהגופה התגלתה אחרי שהפועלים הסירו כמה שמיכות שהיו על הרצפה באחד המרתפים. על הגופה נמצאו עצמות שבורות וחתכים מסכין - ממצאים שהובילו לפתיחתה של חקירת רצח. בעיתונים דווח שהגופה שייכת לאדם בשם ז'אן פייר רנו, שמת לפני 30 שנה. "הוא מישהו ללא עבר מפואר, ועם בעיות שתייה", סיפר מקור במשטרה לעיתון, "אנחנו יכולים לדמיין מריבה עם מישהו שגר שם, אבל זה לא ברור אם הוא נרצח שם או שהגופה שלו רק הוסתרה שם וכנראה שלא נוכל להגיע לאחראיים. ייתכן שהם גם כבר לא בין החיים".

הילדים של הנרצח קיבלו הודעה על מציאת גופתו של אביהם, והבעלים של האחוזה סירב להגיב והודיע שעבודות השיחזור יחודשו אחרי הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully