וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת "50 גוונים של אפור": אחוזה למבוגרים בלבד עומדת למכירה

29.8.2019 / 10:04

מלון קרוידון הול - אחוזה שהפכה לבית מלון למבוגרים - מוצע למכירה תמורת 2.2 מיליון ליש"ט. הוא כולל "חדר אדום" שעוצב בהשארת הסרט "50 גוונים של אפור" ורבים כבר התארחו ו"הגשימו בו פנטזיות מיניות". כך הוא נראה

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - הטריילר ל-50 גוונים של אפור

מחפשים נכס להשקעה? אחוזה לחילופי זוגות, שכעת משמשת כבית מלון שמארח מסיבות למבוגרים בלבד, עומדת על המדף למכירה תמורת 2.2 מיליון ליש"ט. מלון קרוידון הול, הנמצא ברודהויש, סומרסט, מכיל 15 חדרי שינה, כולל "חדר אדום" בהשראת הסרט "50 גוונים של אפור".

הנכס כולל גם תוספות קינקיות כמו אביזרי מין, נדנדות סקס ושרשראות על המיטות. בנוסף, יש בו מתחם ספא, בריכת שחייה ובר לרווחת האורחים. הסרט "50 גוונים של אפור", המבוסס על רומן בשם דומה, סיפק השראה לבעלים של המלון - שהפך את אחד החדרים ל"חדר אדום" הכולל שטיח אדום, שרשראות ברזל, מיטת עץ, וילונות קטיפה אדומים תלויים מהתקרה וקירות צבועים בשחור.

חדר בהשראת 50 גוונים של אפור. צילום מסך
חדר בהשראת "50 גוונים של אפור"/צילום מסך

המבנה היפהפה הזה כולל גם בריכה חיצונית קטנה המוקפת במיטות שיזוף, ובנוסף לכך יש גם חדר אוכל עם שולחנות עץ ובר בגווני כחול המושכים את העין. באתר הרשמי של המלון, המנוהל כיום בידי Exclusively Silks, נכתב: "קרוידון הול מספק למבוגרים דיור עם בריכה חיצונית בהתאם לעונה, גינה ובר יפהפה. החדרים מכילים מלתחות גדולות וחדרי שירותים פרטיים. האורחים יוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר קונטיננטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully