וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינס היה כאן: אחוזה הזויה ועטורת כוכבים עומדת למכירה בהוליווד

האחוזה הענקית, שנבנתה כנתיב מילוט ממתקפה גרעינית במלחמה הקרה ושיכנה כוכבים רבים לאורך השנים תעלה לכם קצת פחות מ-30 מיליון דולר, תמורתם תקבלו בריכה, מערת סחלבים ותעלת מילוט תת-מימית

אחוזה בגבעות הוליווד שבה התגורר הזמר פרינס והשחקנית אליזבת טיילור. Homes.com, אתר רשמי
לפי הדיווחים, בקצה הבריכה הותקנה תעלת מילוט תת מימית למקרה של מתקפה גרעינית/אתר רשמי, Homes.com

אחוזה אקסצנטרית מתקופת המלחמה הקרה הממוקמת בגבעות הוליווד מוצעת למכירה, ברשימת הדיירים הקודמים שלה מככבים הזמר המנוח פרינס, אגדת המסך אליזבת טיילור ושחקן NBA. המחיר המבוקש עבור האחוזה המשתרעת על כ-1,700 מטרים רבועים הוא 29.995 מיליון דולר.

האחוזה נבנתה בשנת 1953 על ידי קבלן בשם האל ב. הייז בעלות של 600,000 דולר, המקבילים כיום לכ-5.8 מיליון דולר. על פי הדיווחים, הייז בנה את האחוזה כדי שתשמש לשתי מטרות עיקריות: הראשונה, כאחוזת רווקים משודרגת ומוגזמת והשנייה, כנתיב מילוט זמין במקרה של מתקפה גרעינית (אנחנו מדברים על תקופת המלחמה הקרה, זוכרים? אז זה קצת פרנואידי, אבל גם מתבקש).

בגזרת דירת הרווקים המשודרגת, האחוזה כוללת חוף מלאכותי, מערת סחלבים, ובריכת שחייה ייחודית שחלקה חיצונית וחלקה מקורה והיא יוצאת מתוך המרפסת הטרופית הצמודה לסלון. על פי הדיווחים, הייז הוסיף לבריכה פיצ'ר ייחודי בדמות תעלה תת-מימית שיוצאת מקצה הבריכה ומובילה למערה תת קרקעית אטומה שאליה תכנן להמלט במקרה של מתקפה גרעינית. המחשבה שלו היתה שמי הבריכה יסייעו לטהר אותו משיירי קרינה.

אחוזה בגבעות הוליווד שבה התגורר הזמר פרינס והשחקנית אליזבת טיילור. Homes.com, אתר רשמי
ככה זה נראה מבפנים. אחוזה בהוליווד שבה התגורר הזמר פרינס/אתר רשמי, Homes.com

בבית בן 6 הקומות הותקנו גם תאורה הנשלטת על ידי פקודות קוליות, יחידת מאסטר מכוסה במראות וברזים שמזרימים וויסקי, בורבון ושמפניה.

לאחר שהייז ברח מארה"ב למקסיקו בשנת 1962 האחוזה הועמדה למכירה בפעם הראשונה ובעליה החדשים הרחיבו אותה והוסיפו לה רצפות שיש, מגרש חנייה חדש ומערת סחלבים מחודשת (כי אי אפשר בלי). בתחילת שנות האלפיים היא נרכשה על ידי שחקן ה-NBA קרלוס בוזר, שהשכיר את הנכס ללא אחר מאשר פרינס. בשנת 2006 בוזר תבע את פרינס בגין הפרת תנאי חוזה השכירות שלו, בין השאר משום שצבע את קירות הבית בפסים סגולים, התקין שטיח שעליו רקומים ראשי התיבות של שמו והוספת קווי ביוב וצינורות לטובת כיסאות מספרה שהתקין במקום.

מאז עברה האחוזה עוד כמה ידיים ובכל פעם הוגדלה עוד קצת, עד שהגיעה לשטח הקולוסאלי שעליו היא משתרעת כיום. בין השאר נוספו לה לאורך השנים מגרש טניס, אולם ספורט מקורה, אולם נשפים, חדר יינות ומוסך ל-4 מכוניות. בתמונות עדכניות של הנכס באתר הנדל"ן שבו הוא מוצע למכירה, ניכר שהבריכה המקורית עודנה קיימת, אם כי לא ידוע האם גם מנהרת המילוט התת קרקעית עדיין שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully