וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הגאונית שתצליח לשכנע את הפרטנר לנקות את הבית מבלי להתלונן

28.7.2020 / 0:03

אישה הצליחה לשכנע את בעלה לנקות את הבית במשך שלוש שנים ברציפות וזכתה לשבחים מנשים ברשת שהחליטו לאמץ את השיטה הגאונית שלה

אבא גרם לפעוטה שלו לנקות את הבית/HOW TO DAD

כשזה מגיע לחיי נישואים, מלבד גידול הילדים ושמירה על "הניצוץ", אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני זוגות הוא חלוקת מטלות הבית. לצערנו, זו לרוב האישה שלוקחת על עצמה את מרבית מטלות הבית וזה לחלוטין לא הוגן. אישה מאוסטרליה בשם רבקה סיפרה שעברה סיוט בניסיון לשכנע את בעלה לעזור קצת במטלות הבית, עד שנאלצה לנקוט בצעדים דרסטיים.

האם לארבעה סיפרה שבשלוש השנים האחרונות היא שולחת הודעות מזויפות מ"בעל הדירה" כדי לגרום לבעלה להזיז ת'תחת ולנקות. היא שיתפה את הסוד שלה בקבוצת ניקיון אוסטרלית בפייסבוק: "אני הולכת לשתף אתכן בנות בסוד הגדול ביותר בחיי וגם בטריק הניקיון הכי טוב שלי - במידה ויש לכן בעל כמו שלי שהוא נהדר אבל לא מועיל במיוחד בבית. הייתי חסרת אונים וניסיתי לגרום לו לעזור במטלות הבית - בעיקר בעבודות בחצר, בהן אני מתקשה לטפל". היא המשיכה: "השגתי טלפון סלולרי זול ושמרתי את המספר תחת 'בעל הבית' כך שבכל פעם שאני רוצה שמשהו ייעשה, אני מסמסת לעצמי שהוא צפוי לבוא לבצע בדיקה או שהוא מבקש לעשות משהו, הייתי מראה לבעלי והוא מיד נרתם למשימה".

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
סימסה לעצמה הודעות כביכול מבעל הדירה כדי לשכנע את בעלה לנקות את הבית/ShutterStock

בשיחה עם האתר "קידספוט", טענה רבקה שהטריק הגאוני שלה עבד כמו קסם ושבעלה לא שאל יותר מדי שאלות. היא סיפרה גם שהיא נעזרת בטריק הזה בעיקר כדי לגרום לבעלה לעזור בדברים מסובכים כמו כיסוח הדשא או הזזת רהיטים. היא הוסיפה: "הוא אבא נהדר שמבלה הרבה זמן עם הילדים, אבל הוא פשוט לא כל כך שימושי ומועיל לבית, שלרוב זה בסדר".

נשים בקבוצת הפייסבוק התלהבו בטירוף מהרעיון שלה. אחת כתבה לה: "קלאסי! כשאני עובדת בגינה ואומרת בקול רם 'טוב נו, אעשה את זה בעצמי', ישר אני יודעת שבעלי יבוא וישתלט על העבודה, או כשאני אומרת שאקרא לאבא שלי שיעשה את זה - הוא ישר קם. זה תמיד עובד". אחרת ציינה כי זה היה "הדבר הכי גאוני" ששמעה ושהיא לגמרי הולכת לאמץ את השיטה הזאת. אישה נוספת סיפרה שעשתה דבר דומה בעבר: "לפני כמה שנים אמרתי לבעלי שכל שלושה חודשים באים לבדוק את מצב הדירה שלנו כדי שהוא יעזור לנקות ולסדר את הבית, הכלים, המחסן והבלאגן של הכלב בסוף השבוע כל שלושה חודשים. זה עבד יופי".

עוד סיבה להתחלק בניקיונות

מחקר מעודד: זוגות שחולקים במטלות הבית עושים יותר סקס

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully