וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיוריד את האבנית מהברז וגם "ישדרג לכם את העור היבש"

12.10.2020 / 0:03

בחורה העלתה לרשת החברתית שיטה שבאמצעותה היא מנקה את ראשי האמבטיה והברזים שלה. אלא שהיא שמה לב שהטריק לא רק מנקה, הוא גם עוזר מאוד לעורה. איך? צפו

טריק להסרת אבנית מברזים/TikTok/fazolibreadstick

גולשת שהשתמשה בטריק פשוט כדי לנקות את האבנית והעובש מראשי האמבטיה שלה והברזים שלה גילתה למרבה הפתעתה שהוא עוזר גם לשפר את המראה והתחושה של עורה היבש. לילי רייט מאינדיאנפוליס טוענת שהיא סבלה מעור יבש במיוחד עד שהחלה לנקות את ראשי האמבטיה והברזים בשיטה שלה.

היא העלתה פוסט ל"טיק טוק" שבו היא כתבה: "הנה טריק לניקוי שאף אחד לא יספר לכם עליו. אתם צריכים להרתיח סיר של מים. למים הרותחים תוסיפו חומץ". לאחר מכן היא המליצה לשפוך את התערובת למיכל מקרמיקה או קערה גדולה ולהשרות את הברזים וראשי האמבט שם.

ברז מלוכלך באבנית - לפני ואחרי ניקוי. Lilly Hanley,, צילום מסך
שיטת ניקוי שתעזור גם לעור שלכם/צילום מסך, Lilly Hanley,

"אחרי שתעשו את זה אתם תראו חומרים קרומיים ודוחים צפים על פני המים", היא הוסיפה, "כל זה תקוע בברזים שלכם. בכל פעם שאתם שוטפים ידיים, מצחצחים שיניים ועושים אמבטיה, כל זה תקוע במים שלכם. זה לא יזיק לכם, אבל אני שמתי לב שמאז שהתחלתי לנקות את הברזים שלי, מצב העור שלי השתפר".

לילי המליצה להשאיר את ראשי המקלחת והברזים בהשריה במים במשך שעה, לדבריה, לאחר שתוציאו אותם משם תבחינו שהחלודה, העובש והאבנית שהיו שם נעלמו. אחד הצופים בסרטון שלה טען שהתערובת שלה מכילה מינרלים שיכולים לרכך את העור. אחר הזכיר לה לא לשאוף את האדים של החומץ משום שזה יכול לגרות את העיניים והריאות. מה איתכם, חושבים שתנסו?

צפו בטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully