וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת כביסה? יש דרך טובה יותר לנקות את הבגדים שלכם - הפריזר

19.5.2021 / 23:22

גורו הניקיון שאנטל מילה העלתה לרשת סרטון שבו היא הדגימה כיצד היא שמה את הבגדים שלה במקפיא כדי לנקות אותם והסבירה את היתרונות הרבים של זה. צפו

גיף ג'ינס. Giphy
גם זו שיטה לנקות את הג'ינס/Giphy

גם אתם טובעים בהרים של כביסה ומתקשים להשתלט על העומס? מסתבר שיש מכשיר במטבח שעשוי לחסוך לכם המון זמן. בלוגרית/גורו העלתה לרשת סרטון שבו היא מראה כיצד היא מקפיאה את הבגדים שלה כדי לנקות אותם ביעילות ולחסוך זמן. כן, שמעתם נכון, המקפיא של המטבח.

שאנטל מילה שיתפה את הטריק המפתיע בטיקטוק וכתבה: "המכשיר הכי יעיל לנקות את הבגדים שלכם הוא המקפיא". היא לקחה שלושה פריטי לבוש, כולל זוגו מכנסי ג'ינס, אותם היא הכניסה לקופסת פלסטיק ודחסה אותם אל תוך המקפיא במשך שעה.

צפו בסרטון

@mama_mila_

Your favourite laundry appliance is in your kitchen ❄️? #homehacks #cleaninghacks #laundryhacks

♬ Summer - Marshmello

"רעננו את הג'ינס שלכם: הקפיאו אותו למשך שעה כדי להסיר ריחות רעים ולהפחית את דהיית הצבע כתוצאה משטיפת יתר," הסבירה שאנטל.

לאחר שלקחה סוודר צמרירי רך, היא הכניסה גם אותו למקפיא והסבירה שהקפאתו עוזרת למנוע נשירה כי הקפאה של כשעה מהדקת את הסיבים בתוך הסוודר ושומרת על שלמותם.

טריק המקפיא שלה ישמור גם שלעולם לא תצטרכו לדאוג מרכבות בגרביונים. היא גילגלה את הגרביונים וזרקה אותם אל תוך המקפיא, והסבירה שהפעולה זו מחזקת את הבד ומונעת ממנו להמתח.

עוד בוואלה!

מתברר שכולנו תולים כביסה לא נכון - ואלה היתרונות של תלייה נכונה

לכתבה המלאה

אל תפחדו להקפיא את הג'ינס שלכם

מכנסי ג'ינס תקועים בשלג בסנט אנתוני וילג ', מינסוטה. רויטרס
מכנסי ג'ינס תקועים בשלג בסנט אנתוני וילג ', מינסוטה/רויטרס

על הסוודר והגרביונים הופתענו לשמוע, אבל כבר מספר שנים ידוע שהקפאת הג'ינס יכולה לעשות פלאים ברענון, בניקיון, בשמירה על הגזרה ועל הגוון, וזהו תחליף לשטיפה במכונת כביסה. מומחי ג'ינס כבר שנים מדברים על קמצנות בתדירות הכביסה על מנת להגן על הבד, השפשופים, הגזרה ועובי הטקסטיל - בעיקר במקרה של דנים סטרצ'י שמאבד בקלות את הגזרה הרצויה בעקבות המים החמים, סבון הכביסה ותהליך הסחיטה.

"היתרון בהקפאה הוא שמירה על הצבע והצורה תוך כדי התנקות יעילה מבקטריות שמצטברות בזמן השימוש", אומרת ג'ק קמרון, מבעלי המותג AYR, בראיון לאתר whoehatwear. "ברגע שהג'ינס נטבל במים, באופן מיידי המגע שלו על הגוף משתנה לאחר הייבוש, ובהתאם גם הצבע והשטיפה נעלמים במסגרת מחזורי הכביסה הביתית".

קמרון גילתה שהקפאה בשקית פלסטיק רגילה, למשך לילה אחד, מחייה את הג'ינס באופן מפתיע. ולמרות הסקפטיות, שווה לנסות ולו רק בשביל לצנן את הגוף בחום של יולי-אוגוסט. "באופן אישי, אני תמיד אעדיף לשים את ג'ינס הסטרץ' שלי בפריזר במקום לכבס אותו, ואני ממליצה לכל הלקוחות שלנו לטפל כך בג'ינסים שהם קונים".

חיזוק נוסף לשיטה נתן צ'יפ ברג, מנכ"ל המותג הוותיק ליוויס, בראיון ל-CNN: "אני לעולם לא מכבס ג'ינס, למעשה הג'ינסים שלי לא ראו עדיין מכונת כביסה מימיהם". העצה שלו היא להכניס אותם פעם בחודש לפריזר לכמה שעות. רוב הכתמים היומיומיים מישיבה, קפה וממתקים ייעלמו לדבריו. כתם עקשן ניתן להוריד נקודתית עם מגבון או עם מסיר כתמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully