וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיפ משנה חיים": איך תמנעו מהמצעים להסתבך בתוך עצמם במייבש הכביסה?

28.3.2021 / 23:51

נמאס לכם למצוא סדינים או מצעים בסוף הפעולה של מייבש הכביסה תקועים אחד בתוך השני, לא יבשים ולרוב עם כביסה נוספת בתוכם? סטייליסטית אוסטרלית חשפה איך בעזרת שני כדורי טניס אתם יכולים לפתור את כל הבעיות שלכם, והתגובות היו מדהימות

הטריק שיימנע מהסדינים להסתבך במייבש הכביסה/liz.amaya.style

אחד הדברים המציקים במהלך שלבי הכביסה השונים הוא מה שקורה כששמים מצעי מיטה במייבש ומגלים לבסוף תוצאה עגומה במיוחד - הם מסובכים בתוך עצמם ולעיתים קרובות לא מתייבשים כמו שצריך ואפילו "בולעים" פריטי כביסה אחרים לתוכם. אבל אל דאגה - סטייליסטית יצירתית מאוד פירסמה את השיטה שלה כדי למנוע את המצב הזה וכל מה שאתם צריכים זה שני כדורי טניס בלבד.

ליז אמייה מבריסביין שבאוסטרליה סיפרה שאין דבר שמציק לה יותר מלמצוא את הסדין והציפה של השמיכה מסובכים אחד בשני. "זה קל מאוד למנוע את המצב הזה, וזה כל מה שאתם צריכים לדעת", היא כתבה בפוסט באינסטגרם שלה, בו יש לה 78 אלף עוקבים.

צפו בסירטון עם הפתרון

הדבר הכי חשוב בטיפ של ליז הוא - אל תעמיסו על המייבש. "הכל בפנים צריך להיות משוחרר ובעל אפשרות לזוז", היא מסבירה. זה אולי אומר שתצטרכו לייבש את הסדין, ציפת השמיכה, ציפות הכריות והמגבות בנפרד, אבל לטענתה "בכל דרך אחרת המייבש פשוט לא יעבוד כמו שצריך".

היא מציעה שתזרקו לתוך המייבש שני כדורי טניס נקיים, מה שיעזור לכל התהליך. "מלבד הפחתת הקמטים ושמירה על המגבות, כדורי הטניס עוזרים לזרימת האוויר בתוך המייבש", היא מסבירה, "הם מאיצים את זמן הייבוש ועוזרים לפריטים להישאר מופרדים ולא להסתבך אחד בתוך השני".

האלפים שנחשפו לסירטון הודו שהם מעולם לא שמעו על העצה הזאת וינסו את זה בבית. "וואו, אני אנסה את זה בוודאות, זה משנה חיים", כתב אחד המגיבים ואחר כתב: "זה משוגע לגמרי".

עוד בוואלה!

ההוכחה המטרידה שהבגדים שלכם מטונפים - גם אחרי כביסה

לכתבה המלאה

וויל לנקסטון, המנהל בפועל של חברת הניקוי היבש הבריטית ג'יבס אוף בלגרביה, אישר שמדובר בטריק כביסה מוכר ושאכן אם אתם רוצים מגבות נקיות ופלאפיות, בחברה שלו ממליצים להוסיף כדורי טניס למייבש בו יש מגבות, מעילים פלאפיים, כריות או כל דבר אחר שאתם רוצים להתפיח. כדורי טניס גם יכולים לעזור לכביסה להתייבש מהר יותר, כיוון שהם מסייעים לזרימת האוויר במכונה.

ואם אין לכם כדורי טניס - בובות משחק ממולאות קטנות ללא חלקי פלסטיק יעשו את אותו אפקט בדיוק - וגם יעשו את זה בדרך שקטה יותר מאשר כדורי טניס.

עוד טיפ כביסה שלה - כך תשמרו על המצעים לבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully