וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוכחה המטרידה שהבגדים שלכם מטונפים - גם אחרי כביסה

26.7.2019 / 0:08

עקרת בית מוטרדת הותירה נשים רבות מזועזעות אחרי שחשפה כמה לכלוך נותר בחזיות שלה - גם אחרי שכיבסה אותן. היא מציעה שיטה לניקוי יסודי של הבגדים, המצעים והווילונות שלכם

זה מה שקורה כשמכניסים מצלמת GOPRO לתוך מכונת כביסה/YOUTUBE

בסרטון - ככה זה נראה בתוך מכונת כביסה

מתברר שכולנו חיינו בשקר כשהאמנו שמכונת הכביסה מוציאה את הבגדים שלנו נקיים ומוכנים לשימוש חוזר. אם מאוסטרליה הזדעזעה לגלות עד כמה החזיות שלה מלוכלכות, על אף שזה עתה עברו כביסה. אז נכון שאף מכונה כביסה לא מבטיחה לנו ניקיון מושלם, אך הניסוי הקטן שלה הוכיח שמכונות הכביסה כמעט לא יעילות כשמדובר בניקיון יסודי באמת.

את הרעיון לבדיקת רמת הניקיון של החזיות שלה לקחה האם משיטה לניקיון יסודי ששודרה ב"טודיי שואו" הנקראת "סטריפ וושינג". השיטה מבטיחה הסרה של לכלוך, חיידקים, נוזלי גוף וכתמים קשים והיא עובדת על בסיס 3 מרכיבים: חצי כוס דטרגנט (או אבקת או נוזל כביסה המכילים דטרגנט בריכוז גבוה), רבע כוס אבקת בוראקס ורבע כוס סודה לשתייה. יש למלא את האמבטיה במים חמים, להוסיף את המרכיבים, להכניס לאמבטיה את הכביסה המלוכלכת, לערבב היטב ולהשרות אותה שם למשך 4 שעות (מומלץ לערבב שוב כעבור שעתיים). כשתוציאו את הכביסה תוכלו לראות את המים המטונפים שנותרו מאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully