וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוכחה המטרידה שהבגדים שלכם מטונפים - גם אחרי הכביסה

25.8.2024 / 0:08

עקרת בית מוטרדת הותירה רבים מזועזעים אחרי שחשפה כמה לכלוך נותר בחזיות שלה - גם אחרי שכיבסה אותן. היא מציעה שיטה לניקוי יסודי של הבגדים, המצעים והווילונות שלכם

זה מה שקורה כשמכניסים מצלמת GOPRO לתוך מכונת כביסה/YOUTUBE

מתברר שכולנו חיינו בשקר כשהאמנו שמכונת הכביסה מוציאה את הבגדים שלנו נקיים ומוכנים לשימוש חוזר. אם מאוסטרליה הזדעזעה לגלות עד כמה החזיות שלה מלוכלכות, על אף שזה עתה עברו כביסה. אז נכון שאף מכונה כביסה לא מבטיחה לנו ניקיון מושלם, אך הניסוי הקטן שלה הוכיח שמכונות הכביסה כמעט לא יעילות כשמדובר בניקיון יסודי באמת.

את הרעיון לבדיקת רמת הניקיון של החזיות שלה לקחה האם משיטה לניקיון יסודי ששודרה ב"טודיי שואו" הנקראת "סטריפ וושינג". השיטה מבטיחה הסרה של לכלוך, חיידקים, נוזלי גוף וכתמים קשים והיא עובדת על בסיס 3 מרכיבים: חצי כוס דטרגנט (או אבקה או נוזל כביסה המכילים דטרגנט בריכוז גבוה), רבע כוס אבקת בוראקס ורבע כוס סודה לשתייה. יש למלא את האמבטיה במים חמים, להוסיף את המרכיבים, להכניס לאמבטיה את הכביסה המלוכלכת, לערבב היטב ולהשרות אותה שם למשך 4 שעות (מומלץ לערבב שוב כעבור שעתיים). כשתוציאו את הכביסה תוכלו לראות את המים המטונפים שנותרו מאחור.

האם המוטרדת נעזרה בשיטה הזאת (עם שינויים קלים) כדי לבדוק את רמת הניקיון של החזיות והסדינים שלה ונותרה המומה מהתוצאה הסופית. היא השתמשה באבקת כביסה וכף של נוזל להסרת כתמים כדי לספוג את הלכלוך באמבטיה של מים קרים. 30 דקות לאחר שהשרתה את ששת החזיות שלה במים - הם הפכו לעכורים. את התוצאה היא פרסמה ברשת וזכתה למבול של תגובות מפרגנות. "תודה רבה על ההמלצה. אנחנו חייבים לבדוק אם זו התוצאה גם אצלנו", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני פשוט חייבת לבדוק את זה. אני לא יודעת איך אוכל להסתפק שוב במכונת הכביסה שלי".

עוד בנושא
3 טיפים לכביסה שיגרמו לבגדים שלכם להחזיק מעמד זמן רב יותר

זו הסיבה שהבגדים שלכם יוצאים מסריחים ממכונת הכביסה - ויש דרך לפתור את זה

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
המים המלוכלכים שנותרו מהחזיות שלה:. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המים המלוכלכים שנותרו מהחזיות שלה:/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המים המלוכלכים שנותרו מהוילונות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המים המלוכלכים שנותרו מהוילונות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היו גם כמה שהספיקו לנסות את השיטה וסיפקו גם הם הוכחות למים המטונפים שנותרו מסדיני הילדים ומהווילונות בבית. "אני מרגישה כל כך מלוכלכת. הילדים שלי ישנו עם אלה עליהם... איך זה יכול להיות כל כך מלוכלך. רק שטפתי אותם במכונת הכביסה לא מזמן", כתבה אחת האמהות ואחרת הוסיפה: "נעזרתי בשיטה עבור בגדי הילדים שלי שנותרו במשך שנה בארון ונלבשו רק מספר פעמים. המים יצאו כהים לגמרי".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully