וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 טיפים לכביסה שיגרמו לבגדים שלכם להחזיק מעמד זמן רב יותר

1.5.2024 / 0:01

הג'ינס שלכם דוהה בכביסה? קלסי זפאטה שיתפה כמה טיפים מאוד מועילים, כולל לייבוש יעיל יותר של הכביסה שלכם. כל הטיפים בפנים

כל כמה זמן יש לכבס פריטים/Facebook/Washland

מעטים הדברים המתסכלים יותר מאשר להוציא את הג'ינס היקר שלך ממכונת הכביסה ולגלות שהצבע שלו דהה. אבל אל דאגה, מומחית לכביסה שיתפה את הטיפים הקלים שלה לפתרון הבעיה ומסבירה איך לגרום לבגדים שלך להחזיק מעמד יותר זמן.

בפוסט שהיא העלתה לאינסטגרם שלה, קלסי זפאטה, בעלים של חברת ניקיון, הדגימה איך היא מטפלת בבגדים מסויימים עוד לפני שהיא מכניס אותם למכונת הכביסה. "לפני שאתם מכניסים את הכביסה הבאה שלכם למכונה, תרשו לי לחלוק אתכם כמה טיפים פשוטים שיכולים לעשות הבדל גדול לגבי איך הבגדים שלכם יוצאים ממכונת הכביסה והמייבש", אמרה כוכבת הרשת ל-200 אלף העוקבים שלה.

העצה הראשונה שלה היא משהו די ידוע (אנחנו מקווים) וזה להפוך את הג'ינס מבפנים החוצה לפני הכביסה. "זה עוזר להפחית את השפשוף שגורם לדהייה ואת הבלאי שיכול לקרות לאורך השוליים, הכיסים וקו התפר של המותניים," היא הסבירה והמליצה גם על כיבוס בטמפרטורה קרה או קרירה עבור בגדי הג'ינס שלך. "זה ימנע מהצבע מלדהות או מהג'ינס שלך לאבד את הצבע החי שלו", היא הסבירה.

אישה מכניסה בגדים למכונת הכביסה. JuanjoDiaz_JD, ShutterStock
אישה מכניסה בגדים למכונת הכביסה/ShutterStock, JuanjoDiaz_JD

בהמשך, היא התייחסה לבעיה המתסכלת של שרוכי קשירה במכנסי טרנינג ומכנסי פיג'מה שיוצאים מהמקום במהלך הכביסה. "זה יכול להיות מעצבן לנסות להעביר את החוט דרך החור, אבל אפשר למנוע זאת על ידי קשירת השרוכים באופן רופף לפני שמכניסים את הפריטים למכונת הכביסה," היא הסבירה.

עוד סודות של כביסה
איך להרחיב בגד שהתכווץ בכביסה או במייבש? נחשף טריק גאוני שיציל אותו

הדבר שאתם לא יודעים שהורס את הבגדים שלכם בכביסה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בסרטון ובהסברים שלה

לבסוף, קלסי הציגה לקהל שלה את הטריק הכי מוצלח לייבוש הבגדים. היא ממליצה מאוד להמנע משימוש בדפי מרכך למייבש שלטענתה גורמים יותר נזק מתועלת וממליצה במקום להשתמש בכדורי צמר למייבש. "כדורי ייבוש הן אופציה בטוחה מאוד לייבוש", היא אמרה לעוקבים שלה, "כדורים למייבש הכביסה מקצרים את זמן הייבוש, עוזרים לרכך את הבגדים ומנטרלים את החשמל הסטטי". אם אתם עדיין מרגישים חשמל סטטי בבגדים לאחר השימוש בכדורי הייבוש, קِלסי המליצה לרסס אותם מעט עם מים לפני הכנסתם שוב למייבש כי יש להכניס את הכדורים כשהם מעט לחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully