וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תכבסו את מכנסי הג'ינס השחורים שלכם בלי להרוס אותם

28.12.2021 / 23:41

מתברר שעד היום כיבסנו את מכנסי הג'ינס השחורים שלנו לא נכון. גורו ניקיון טוענת שאנחנו חייבים להפסיק להשתמש במרכך - ולהוסיף מלח

ככה מכבסים מכנסי ג'ינס שחורים/@carolina.mccauley

לכולנו יש מכנסי ג'ינס שחורים בארון. הם הולכים כמעט עם כל דבר, תמיד נראים טוב ומעולם לא יצאו מהאופנה. עם זאת, לכל מי שיש מכנסי ג'ינס שחורים ודאי גם רגיל כבר לפסי אבקת הכביסה שנותרים עליו או לכך שצבעו דוהה מכביסה לכביסה.

טוב שיש לנו את קרולינה מק'ולי, גורו ניקיון ואם לשניים, שמשתפת את מיליון העוקבים שלה באינסטגרם ובטיקטוק בשלל טיפים ביתיים לניקיון - ויש לה גם כמה טיפים הנוגעים לג'ינסים השחורים שלנו.

הטיפ הראשון שלה הוא די צפוי אך נזכיר לכם אותו בכל זאת - קרולינה ממליצה לכבס את מכנסי הג'ינס השחורים כשהם הפוכים - פעולה המבטיחה ששאריות אבקת הכביסה לא ייראו מבחוץ, שכן כל השאריות - אם יהיו כאלו - יופיעו בחלק הפנימי.

הטיפ השני שלה קשור למרכך הכביסה. כשמפעילים מכונת כביסה זה רק טבעי שנוסיף מרכך, אך לפי מומחית הניקיון, זה ביג נו נו. על אף שהמרכך נראה בלתי מזיק, לא רק שנוזל הכביסה הריחני הזה רע לכם ולסביבה - הוא גם רע לבגדים שלכם. לא רק שהוא עשוי להכתים את זוג הג'ינס האהוב עליכם, מרכך כביסה ישאיר עם הזמן ציפוי שעוותי שיקשה על חדירת המים לבד - מה שאומר שיהיה לכם יותר קשה להיפטר מריחות לא נעימים וכתמים. במקום זאת, קרולינה מציעה להשתמש בחומץ - פשוט ממלאים את התא בחומץ עד מחציתו. יש לזה הרבה יתרונות: זה זול משמעותית, אין בו טאנינים כמו במרכך, כך שזה לא יגרום להופעת כתמים, וחומץ לבן הוא גם דרך טבעית מצוינת להיפטר מכתמים שכבר קיימים על הבד.

כביסה למכנסי ג'ינס שחורים. TIKTOK/carolina.mccauley, צילום מסך
לכבס בלי מרכך - כך תשמרו על מכנסי הג'ינס השחורים שלכם/צילום מסך, TIKTOK/carolina.mccauley

הטיפ השלישי שלה הוא לפעול בדומה ליחס שאתם נותנים לבגדים הלבנים שלכם - הקפידו לכבס את הג'ינס השחור שלכם רק עם בגדים כהים אחרים, זאת על מנת להבטיח שחלקי לבוש בהירים אחרים לא יתכהו וכמו כן גם לא להביא לדהייה של צבע הג'ינס.

הטיפ הבא שלה הוא להוסיף מלח - כן, מלח. לדברי קרולינה, מלח אפסום (הידוע גם בשם "מלח אנגלי" והוא לא מלח המשמש לבישול, אלא מינרל טבעי המורכב ממגנזיום וגופרית). לטענתה הוא פועל כמחזק ריח טבעי וכמרכך כביסה. הוא גם מסייע בשמירה על צבעים בהירים ואפילו יכול להעלים כתמים דביקים על המגהץ שלכם.

כשזה מגיע לבחירת הטמפרטורה המושלמת לכביסה, גורו הניקיון מתעקשת שכביסה במים קרים תמיד טובה יותר - מכיוון ששימוש במים חמים מגדיל את הסיכוי שהצבע ירד מהבד.

הנה כל הטיפים המבטיחים שלה:

הטיפים של קרולינה זכו להרבה אהדה ברשת, אך מן הסתם היו גם כמה צופים ביקורתיים. אחד כתב: ''לא בטוח שרשימת המטלות הזאת יעילה יותר מלקנות ג'ינס חדש לפי הצורך". אחר הוסיף: ''אני שוטף אותם בכסיה רגילה ושום דבר רע לא קורה להם". צופה נוסף הזהיר: "ככה יצאו לכם מכנסי ג'ינס שחורים עם ריח של חומץ" ואחר הוסיף: "מה זה מתכון לעוף בתנור? למה שנוסיף מלח לג'ינס?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully