וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ניקיונות פסח: שיטה מהפכנית ובריאה להברקת דלתות וחלונות מזכוכית בקלות

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 0:09

נמאס לכם מהמשימה הקשה של ניקוי הדלתות והחלונות מזכוכית? אישה באוסטרליה חשפה שיטה פשוטה להפליא לניקוי והברקת זכוכית - כשהיא מערבבת שני מוצרים ללא כימיקלים וגרמה לאנשים ברשת להבטיח שהם הולכים להשתמש בה

שיטה לניקוי דלתות זכוכית וחלונות - בלי כימיקלים/@refinedliving

ניקיון והברקה של חלונות ודלתות מזכוכית יכול להיות משימה קשה ומציקה - וכעת כשכולנו נמצאים רגע לפני או כבר בעיצומן של ניקיונות פסח, טוב שיש מי שמגיע לסייע לנו עם טריקים שיקלו על המלאכה. מומחית ניקיון אוסטרלית חשפה טריק לביצוע המשימה בקלות בסירטון שהיא פירסמה בטיקטוק. האישה, שמוכרת ברשתות בשם Refined Living היא יצרה נוזל ניקוי ביתי באמצעות שני מוצרים שאינם מכילים חומרים כימיים שעלולים להזיק לזכוכית.

כדי להפוך את הזכוכית למבריקה, היא בסך הכל עירבבה במים נוזל כלים עם כמה טיפות של שמן אתרי והשתמשה בנוזל כדי להבריק את הזכוכיות. היא חשפה את הסוד שלה אחרי שמשתמש אחר בטיקטוק ביקש ממנה עזרה ושאל מהי הדרך הכי טובה לנקות דלת מזכוכית.

שיטת ניקיון של דלתות וחלוונות מזכוכית. TikTok/refinedLiving, צילום מסך
ערבבו נוזל כלים עם מים/צילום מסך, TikTok/refinedLiving
שיטת ניקיון של דלתות וחלונות מזכוכית. TikTok/refinedLiving, צילום מסך
טפטפו כמה טיפות של שמן אתרי/צילום מסך, TikTok/refinedLiving
שיטת ניקיון של דלתות וחלונות מזכוכית. TikTok/refinedLiving, צילום מסך
טבלו ספוג בתערובת ועברו על המשטח/צילום מסך, TikTok/refinedLiving
שיטת ניקיון של דלתות וחלונות מזכוכית. TikTok/refinedLiving, צילום מסך
ולסיום, פשוט לנגב באמצעות מגב/צילום מסך, TikTok/refinedLiving

היא לקחה ספוג וטבלה אותו בתערובת, ואז העבירה את הספוג על הדלת שמובילה לחצר ולאחר מכן השפריצה על הכל מים נקיים, לקחה מגב קטן וניגבה את כל המים שנשארו. אין צורך בניגוב נוסף. לדבריה, זה פיתרון מושלם למי שלא רוצה להשתמש בכימיקלים בתהליך הניקיון. משתמשים רבים שצפו בה טענו שהשיטה נראית ממש יעילה, והבטיחו לנסות אותה.

עוד בוואלה!

חכו ליום מעונן: הסיבה שלא כדאי לנקות חלונות בקיץ

לכתבה המלאה

צפו בסירטון

אל תשתמשו בספריי לזכוכית בתור ספריי חלונות

כבר בעבר הבהרנו לכם שספריי המיועד לניקוי זכוכית לא יעשה עבודה טובה כתחליף לספריי לניקוי חלונות. אם מתיזים ספריי רב שימושי לזכוכית על חלונות, הוא יותיר כתמי סבון שאחר כך ייראו כסימני לכלוך.

גם לנו יש שיטה לניקוי - אם אזל לכם הספריי הרב שימושי למראות ולחלונות, תמיד תוכלו לנקות בעזרת תערובת של נוזל לשטיפת כלים וחומץ. שפכו שתי כפות נוזל לשטיפת כלים ורבע כוס חומץ לתוך קערה ביחד עם ליטר וחצי מים חמים, טבלו ספוג בקערה ונקו את המראה ו/או החלונות. נגבו באמצעות מגב ידני מלמעלה למטה ולבסוף נגבו עם עיתון את שאריות המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully