וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו ליום מעונן: הסיבה שלא כדאי לנקות חלונות בקיץ

יום בהיר של שמש, אין שום עננים - ואתם רואים היטב את כל הלכלוכים, הסימנים וטביעות הידיים על החלונות שלכם. אבל מומחית לניקיון טוענת שממש לא כדאי לכם לנקות חלונות ביום כזה. זו הסיבה

אישה מנקה חלון. ShutterStock
החום גורם לחומר הניקוי להתייבש בטרם עת ולהותיר על הזגוגית סימנים לא אסתטיים. ניקוי חלונות/ShutterStock

יום שמשי ובהיר של קיץ הוא הזדמנות מצויינת לתת מבט מקרוב בזגוגיות החלונות שלכם ולהיווכח עד כמה הן זקוקות לניקוי יסודי, אבל זה ממש לא היום לביצוע המשימה הזאת. עדיף לכם, לשמור אותה ליום אחר, רצוי מעונן - כך טוענת כוהנת הניקיון קרולין פורטה, מנהלת מעבדת הניקיון של המכון לאחזקת ומשק בית.

לדברי פורטה, רחיצת חלונות בימים שמשיים גורמת להשארת פסים וסימנים על הזגוגית, ובסופו של דבר זה יגרום לכם לעשות עבודה כפולה, כי תצטרכו לעבור עליהם פעם נוספת. "יום בהיר עם שמש חזקה ונעימה עשוי להראות כמו הזדמנות מושלמת לביצוע מטלה כמו ניקוי חלונות, אבל החום יגרום למים להתנדף ולחומר הניקוי להתייבש מהר מדי, לפני שתסיימו לנקות את החלון - וזה מותיר פסים לא אסתטיים על הזגוגית", היא מסבירה.

לדברי המומחית, הימים המתאימים ביותר לניקוי חלונות הם ימים שבהם אין אור שמש ישיר, יום מעונן אך נטול גשם הוא יום מושלם למטלה הזאת. היות שלא נראה שיש ימים כאלה באופק בתחזית הים תיכונית, אתם יכולים לשים את המטלה הזאת בהמתנה לחודשיים הקרובים, ולהתנחם בכך שאפילו לדבריה של כוהנת הניקיון פורטה, מדובר במטלה שאין צורך לבצע יותר מפעמיים בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully