וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אזור במקלחת שלא חשבתם אף פעם לנקות - והוא צובר עובש. כך תטפלו בו

2.3.2021 / 23:28

מנקה מקצועית מאוסטרליה הצביעה על אזור במקלחת שלכם שבטוח שמעולם לא ניקיתם ולכן הוא צובר הרבה לכלוך ועובש, אבל אל דאגה - היא הסבירה גם כיצד בקלות ניתן להחליף או לנקות אותו והתגובות מהללות: "שינית את חיי, מעולם לא חשבתי על זה"

החלק שאתם לא מנקים במקלחון/@thebigcleanco

בזמן שרבים מאיתנו מנקים ביסודיות את המקלחון, הכיור והאמבטיה בחדר הרחצה - יש איזור אחד שאותו כולנו שוכחים לנקות. המנקה המקצועית, קייסי סטפנס, שהיא הבעלים של חברת The Big Clean Co ממלבורן, טוענת כי רצועת הגומי שנמצאת בתחתית של כל דלת מקלחון כמעט, יכולה לצבור לכלוך ועובש, ורבים מאיתנו לא מודעים אליה בכלל ולכן לא מנקים או מחליפים אותה. אבל אל דאגה - היא הסבירה כיצד ניתן לנקות את החלק הזה בסרטון שפרסמה בטיקטוק.

"הנה משהו קטן שאנחנו שוכחים כשאנחנו מנקים את המקלחת", היא כתבה, "זו הרצועה מפלסטיק בתחתית הדלת". קייטי הסבירה שאפשר בקלות להסיר את הרצועה, אבל אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, תצטרכו להפעיל קצת כוח, "ברגע שהוצאתם אותה, אפשר לנקות אותה, אפשר להשרות אותה, לצחצח אותה - מה שתרצו". אם היא במצב שבו כבר אי אפשר כבר לנקות אותה, קייסי מסבירה שאפשר להחליף אותה בקלות, ולקנות חדשה בחנות חומרי בניין.

רצועה מפלסטיק על תחתית האמבטיה. TikTok/BigCleanCo, צילום מסך
מי חשב לנקות את הרצועה הזאת?/צילום מסך, TikTok/BigCleanCo
רצועה מפלסטיק על תחתית האמבטיה. TikTok/BigCleanCo, צילום מסך
נשלפת בקלות/צילום מסך, TikTok/BigCleanCo

מאות אלפי אנשים שצפו בסרטון היו המומים שמעולם לא עלה על דעתם לנקות או להחליף את הרצועה לפני כן. "לא ידעתי שהיא יכולה להישלף, לומדים משהו חדש בכל יום", כתבה מגיבה אחת ושנייה הוסיפה: "אלוהים זה שינה את חיי, תודה לך". אמנם חלק קטן מהמגיבים סיפרו שהם דווקא כן ניקו את הרצועה בעבר, אבל רובם המוחלט אמרו שהם לא חשבו על כך מעולם.

עוד בוואלה!

הטיפ שיהמם אתכם: ככה תנקו בקלות מחבתות שרופות

לכתבה המלאה

צפו בסרטון שחשף את האזור ששכחתם לנקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully