וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טריק מציל חיים": כך תסירו את העובש באמבטיה בלי שום מאמץ

11.1.2021 / 0:01

אישה שיתפה שיטה מבריקה להסרת עובש מאריחי האמבטיה, בלי שום צורך לשפשף ולקרצף - וברשת מודים לה על זה בהגזמה. נסו בעצמכם

ניקיון האמבטיה זו משימה שרבים מאיתנו אוהבים לדחות כמה שיותר, בעיקר כי זה האזור בבית שהכי פחות קל לניקיון. חדר האמבטיה אינו מאוורר מספיק והלחות גורמת לצמיחת עובש סביב האריחים שקשה מאוד להסירו. אישה שיתפה טריק ניקיון "מציל חיים" שיסיר עובש מאריחים בלי שום מאמץ, שבסופו תשארו עם אריחים נקיים ומבריקים (ממש כמו חדש). חוץ מזה, אתם גם לא צריכים לרכוש מוצרי ניקיון מיוחדים, כי את מה שאתם צריכים כבר יש לכם בבית.

האישה, שלא הזדהתה, חשפה הכל בפוסט בפייסבוק שפורסם כבר בשנת 2019, אבל רק לאחרונה צץ מחדש והפך לוויראלי. בתחילה היא פרסמה תמונה של העובש שנוצר לה באמבטיה בקבוצת טיפים וטריקים לניקיון וביקשה מהעוקבים שיסייעו לה במתן טיפים כיצד להסיר את העובש. לאחר שניסתה כמה שיטות שהומלצו לה, היא סוף סוף מצאה אחת שעובדת מצויין - וכל מה שהיא הייתה זקוקה לו הוא צמר גפן ואקונומיקה.

כך זה נראה לפני:

כך תסירו בקלות עובש מהאריחים באמבטיה. Facebook, צילום מסך
כך תסירו בקלות עובש מהאריחים באמבטיה/צילום מסך, Facebook

וזו התוצאה:

כך תסירו בקלות עובש מהאריחים באמבטיה. Facebook, צילום מסך
כך תסירו בקלות עובש מהאריחים באמבטיה/צילום מסך, Facebook

האישה טוענת שכל מה שצריך לעשות הוא להשרות חתיכות של צמר הגפן באקונומיקה ולהניח אותן על שולי האריחים, באזורים עם העובש. יש להשאיר אותן שם למשך הלילה - ובבוקר כל העובש ייעלם.

היא חשפה גם תמונות "לפני ואחרי" כדי שנראה עד כמה התוצאה מדהימה. "תודה לכל מי שהגיב", היא כתבה, "השתמשתי בצמר גפן ואקונומיקה וצירפתי תמונות של התוצאה. וואו!". אלפים אהבו את הפוסט שלה, כשאחד כתב: "זה מדהים!" ושני הוסיף: "אני חושב שזה טריק הניקיון הטוב ביותר שקיבלתי עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully