וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך לא חשבתי על זה קודם?": הטיפ הגאוני שיפנה לכם המון מקום במקרר

30.12.2020 / 0:02

אם מארה"ב שיתפה טריק גאוני וסופר פשוט שיפנה לכם המון מקום במקרר, בעיקר אם אתם מתכננים לארח אנשים בקרוב. ברשת נותרו המומים כשרבים תהו כיצד לא חשבו על זה קודם

האיש הקמצן בעולם ניסה להעלות מקרר על הרכבת/YOUTUBE

בחורף אנחנו תמיד אוכלים יותר. עם הגשם הראשון המקרר שלנו מתחיל להתמלא לו בכל דבר שיכול לנחם אותנו בערב חורפי. אמא מארה"ב התכוננה לארוחת חג המולד שלה ועלתה על טריק גאוני שיפנה המון מקום במקרר, כך שהיא תוכל להעמיס עליו עוד ממנות החג. למזלנו היא החליטה לשתף את הטריק הזה איתנו - ומאז הוא זוכה להתלהבות ניכרת ברשתות החברתיות.

האמא החכמה הצליחה להכפיל את שטח המקרר שלה בעזרת שימוש במדפי התנור שלה. היא מיקמה את הרשתות באופן אסטרטגי כדי לערום קערות וקופסאות אוכל בנוחות זו על גבי זו. היא שיתפה בפייסבוק תמונה של המקרר בן חמש הקומות שלה והוכיחה כמה מזון היא מסוגלת לאחסן בפנים.

תראו את הפלא הזה:

טריק לפינוי מקום במקרר. Facebook, צילום מסך
טריק לפינוי מקום במקרר/צילום מסך, Facebook

כמובן שאם אתם זקוקים לרשתות התנור שלכם למטרה אחרת, תוכלו להשתמש במגשי אפייה או קרשי חיתוך במקום. ניתן גם להזיז את המדפים הקיימים במקרר וכך לפנות אפילו יותר מקום - כי המדפים הקיימים עבים ומגבילים יותר מרשתות התנור. חשוב כמובן לוודא שכל הכלים מכוסים היטב בנייר כסף או ניילון כדי שהמדפים שהוספתם לא יגעו ויזהמו את האוכל עליו הם יושבים.

כפי שציינו, ברשת נרשמה התלהבות מהטריק הנוח, כשרבים הודו שהוא צפוי להקל עליהם משמעותית את ההכנות לארוחת חג המולד הקרובה. "זה רעיון מדהים", כתב אחד ואחר הוסיף: "איך לא חשבתי על זה קודם?". משתמש שלישי כתב: "אני לא מאמין שלא חשבתי על זה בעצמי. זה היה שם מונח ממש מתחת לאף שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully