וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ שיהמם אתכם: ככה תנקו בקלות מחבתות שרופות

23.2.2021 / 0:01

נמאס לכם לעמוד ולשפשף את המחבת השרופה שלכם? מומחית ניקיון שיתפה באינסטגרם שיטה פשוטה מאוד להסרת הלכלכוך שכוללת שקיק תה ומים חמים - וזה ישאיר אתכם ללא מילים: "בעלי יודה לי על זה - נגמרו השפשופים עבורו"

ככה תנקו מחבת מלוכלכת בעזרת שקיק תה/lynsey_queenofclean/Instagram

אם נמאס לכם מסירים או מחבתות שרופים במטבח שלכם, כאלה שלא משנה כמה תנסו לשפשף אותם הסימנים פשוט לא יעלמו - הטיפ הבא הוא במיוחד בשבילכם. מומחית לניקיון שיתפה טריק פשוט בעזרתו ניתן לנקות את מחבת הטיגון הישנה שלכם עם מאמץ מינימלי, ואנשים שניסו את זה אומרים שזה עובד נהדר.

משתמשת האינסטגרם @Lynsey_ QueenOfClean העלתה סירטון שבו היא מראה מחבת שנראה כאילו הימים הטובים ביותר שלה מאחוריה. בשלב הזה היא ממלאת אותה במים חמים מהברז - שמיד הופכים לעכורים. בשלב הבא היא לתוכה זורקת שקיק תה, כשהיא מציינת שלא משנה אם הוא חדש או משומש והיא מסבירה: "פשוט זרקו את זה בפנים ותנו לזה לעשות את העבודה".

צפו בסירטון המלא

השקיק צריך להשאר במים במשך 15 דקות - ואז לינזי מראה כיצד היא מרוקנת את המחבת והמשטח שלה נשאר כמעט ללא שום סימן ואפילו מעט מנצנץ. "לא צריך לשפשף בכלל, מחבת נקיה ויפהפיה".

הסירטון השיג עשרות אלפי לייקים באינסטגרם כשלינזי כותבת: "טריק שקיק התה. שקיקים חדשים או משומשים הם נפלאים לניקוי ועובדים נהדר כשצריך לנקות מחבתות מלוכלכות. תנו לתה לעשות את הטריק. אין צורך בשפשופים".

העוקבים הודו לה על הטריק שלה: "זה טיפ נהדר, השתמשתי בזה כמה פעמים וזה עובד בכל פעם", כתבה אחת ושנייה הוסיפה: "עשיתי את זה בחג המולד עם תבניות האפייה שלי, עבד נהדר", ואישה נוספת אמרה: "וואו! לא ידעתי את זה, בעלי יודה לי על זה, אין עוד צורך בלשפשף מחבתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully