וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט שמעלים בקלות את העובש מהאריחים באמבטיה

12.12.2019 / 0:11

אמא מיואשת פנתה לחוכמת ההמונים בפייסבוק וביקשה עצה כיצד להיפטר מהעובש באמבטיה. היא קיבלה מאות תגובות, כולל כאלה שחשפו את הטריק שעזר לה להיפטר מהזוהמה וגרם לה לשתף את מראה האריחים אחרי הניקוי

YOUTUBE

כידוע, מים גורמים לעובש ולכן אריחי האמבטיה והמקלחת בבתים של רובנו הם בדרך כלל המקום שהכי קשה לנקות. העובש בדרך כלל מצטבר לו במהרה ואנחנו יכולים לקרצף אותו במשך שעות בלי תוצאות ממשיות. אמא מיואשת שסבלה מהבעיה הזו שיתפה תמונה של האריחים הצהובים שלה, שהיו מכוסים בעובש ולכלוך.

היא העלתה פוסט לקבוצת הפייסבוק שנקראת "טיפים וטריקים לניקוי" וכתבה: "בבקשה בבקשה תעזרו". הפוסט הזה קיבל מאות תגובות של אנשים שניסו לייעץ לה כיצד אפשר להיפטר מהעובש באמבטיה.

עובש לפני. צילום מסך
העובש לפני הניקוי/צילום מסך

אחד מהמגיבים כתב לה שאי אפשר להיפטר מהעובש, ושכל מי שימליץ לה על חומרי ניקוי פשוט משקר. אחר כתב לה לשפוך מים רותחים שימיסו את העובש. היה מי שהמליץ לה על שימוש בנוזל לניקוי אסלות ואחר על תערובת של חומץ וסודה לשתייה, אבל רוב האנשים המליצו לה על שימוש באקונומיקה.

היא השתכנעה ואחרי שהיא השתמשה בצמר גפן ספוג באקונומיקה וקירצפה, היא שיתפה תמונה חדשה של האריחים שלה באמבטיה - שנראים נקיים ממש כמו חדשים. היא כתבה בהתלהבות: "תודה לכולם על התגובות. השתמשתי בצמר גפן ואקונומיקה. זו התוצאה. וואו".

עוד באותו נושא

הטיפ הגאוני (והמוזר) לנקות חדרי אמבטיה מלוכלכים

לכתבה המלאה
נקי אחרי. צילום מסך
ככה האריחים נראים אחרי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully