וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל החידושים משבוע העיצוב בניו יורק

14.5.2018 / 14:35

תערוכת עמודי ענק שעשויה ממראות ותהפוך לכוכבת אינסטגרם, ליין מיוחד של ריהוט פרי ידיהן של נשים בלבד וביתן מתנפח בלב התוסס של מנהטן. החגיגה העיצובית שמתקיימת במנהטן בימים אלה

שבוע העיצוב בניו יורק 2018. יחצ,
המראותשל "יונייטד ויז'ואל ארטיסט" שיציפו את האינסטגרם בקרוב/יחצ

פסטיבל העיצוב של ניו יורק NYCxDESIGN הנערך בעיר מדי שנה בחודש מאי נפתח בשבוע שעבר עם אלפי מבקרים. מדובר באירוע הכולל רשימה ארוכה של תערוכות, מיצגים, והשקות לצד כנסים מקצועיים, הרצאות ושיחות המתקיימות לאורך שבועיים ברחבי התפוח הגדול. במסגרת הפסטיבל מוענק גם הפרס השנתי של מגזין Interior Design ושל תערוכת ICFF הבינלאומית למעצבים המקומיים המצטיינים. השנה צפויים לנו תערוכת עמודי ענק ממראות, מסעדות פופ-אפ שיפיקו כמות פסולת אפסית ואף תערוכת ריהוט פרי ידיהן של נשים בלבד. מה עוד? הנה כל האירועים העיקריים ששווה לשים אליהם לב.

"רוח העיר"

החלל היצירתי A/D/O שבשכונת גרינפוינט שליד מנהטן יארח תערוכה מעניינת של הסטודיו "יונייטד ויז'ואל ארטיסט" הלונדוני, שמבטיח כי היא תהיה להיט חם בקרב חובבי אינסטגרם. מדובר בסדרה של עמודי מראות מוזהבות אשר יוצבו בחצר המקום ויסתובבו על ציריהן, ובכך, ייצרו מספר רב של השתקפויות מרהיבות של החלל ושל המבקרים.

איפה: A/D/O, 29 Norman Avenue, Brooklyn
מתי: 18 במאי - 2 בספטמבר 2018

שבוע העיצוב בניו יורק 2018. יחצ,
הדנים מתשתלטים על ניו יורק/יחצ

מניו-ספייס ניו יורק

מותג הריהוט הדני "מניו" (Menu) יציג את קולקציית ריהוט הבית האחרונה שלו שתוכננה בשיתוף עם סטודיו האדריכלות "נורם" שבקופנהגן. הקולקציה המסקרנת מוצגת בחלל המקרין אווירה סקנדינבית נעימה, ביתית ומלאה בהשראה.

איפה: 80 Varick Street, 7D, Manhattan

עוד באותו נושא

מאפריקה ועד טבעונות: כל הטרנדים משבוע העיצוב במילאנו

לכתבה המלאה

נשים מעצבות #2

בעקבות ההצלחה בשנה שעברה של הבכורה לתערוכה על טהרת עיצובי נשים בלבד, חוזרות המעצבות של "אגז קולקטיב" עם מהדורה נוספת של "נשים מעצבות" ועם שורה של מיצגים חדשים ופנים חדשות. השנה, הנושא הוא "מאסטרים, מומחים ודעתניים" ותחתיו יוצגו פריטים ייחודיים שמאחורי כל תהליך היצירה שלהם עומדות נשים בלבד. כך למשל מוצגים יחידת מדפים צבעוניים בעיצובה של קייטי סטאוט, קבוצה של כלי חרס מסוג טרקוטה של "רומס", וכמה יצירות מאת שלישיית "אגז קולקטיב" עצמן.

איפה: Egg Collective Showroom, 304 Hudson Street, #307, Manhattan
מתי: 10 במאי - 1 ביוני 2018

ביתן העיצוב

קשה לפספס את הביתן המתנפח בגודל של 85 מ"ר שהוקם בכיכר טיימס ההומה שיספק מקום למגוון של דיונים ותערוכות אינטראקטיביות. המרחב הציבורי יארח תצוגות של מותגים בינלאומיים כמו Magis ו-Herman Miller, עיצובים מודעים לסביבה של תלמידי מכון פראט, וכמו כן סדרה של שיחות ופאנלים בנושאים הבוערים בתחום העיצוב.

איפה: Times Square, Manhattan
מתי: 12-20 במאי 2018

"אופן סרמוני" בשיתוף עם סטודיו קרוסביי

מעצב הרהיטים והארכיטקט הרוסי הארי נוריב (סטודיו קרוסביי) יצר מהדורה מוגבלת של פריטים עבור מותג האופנה הניו יורקי "אופן סרמוני". עיצובי הרהיטים הסגולים, נעים בין שרפרפים ומדפים לכיסאות פרווה ומנורות בצורת יד, והם יוצגו לראווה בחנות של המותג בסוהו לצד עבודות קרמיקה ואביזרים. חלק שני של התערוכה יעלה בתאריכים 20-23 במאי ביריד "קולקטיב דיזיין".

איפה: Opening Ceremony, 35 Howard Street, Manhattan
מתי: 15 במאי 2018 (סוהו)

תערוכת "Sight Unseen OFFSITE"

כיום היא כבר אחת מהנקודות המרכזיות של NYCxDesign, והתערוכה השנתית לעיצוב עכשווי "Sight Unseen OFFSITE" חוזרת השנה עם אוסף מצומצם במיוחד של מעצבים עצמאיים. השנה יוצגו עיצובים פרי ידיהם של כישרונות עולים חדשים, סדרה של שיתופי פעולה בין מעצבים נורווגית וניו יורקים כמו גם קונספט של חדר מלון צבעוני - וכל אלה יעמדו במרכז התערוכה שתתרחש בנוליטה (Nolita). חוץ מהתערוכה המרכזית, מיני תערוכות-בת נוספות יצוצו בחללים שונים ברחבי מנהטן.

איפה: 201 Mulberry Street, Manhattan
מתי: 17-20 מאי 2018

קולקטיב קונספט מאת ICFF

למרות שתערוכת "עיצוב קולקטיבי" העבירה את האירוע המרכזי השנתי שלה לחודש מרץ, ליריד האמנות והעיצוב עדיין יש נוכחות בולטת במהלך NYCxDesign השנה. מארגניה בחרו 12 מעצבים וקבוצות מעצבים שונות אשר יציגו ביריד ICFF מיצגי תאורה, ריהוט, קרמיקה וזכוכית. - כולם על טהרת עיצוב מודרני. בין היתר יוצג סט של כלי אבן מפוספסים של הסטודיו הניו יורקי לריהוט "פורט סטנדרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully