וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ניקיונות פסח "מלכת הניקיון" חשפה: השתמשנו לא נכון במגב לשטיפת הרצפה

3.4.2024 / 0:08

דונה מנדוסה נוהגת לשתף טיפים וסרטונים עם טיפים לניקיון וחשפה איזו שגיאה גדולה אנחנו עושים במהלך הספונג'ה וגם איך עושים זאת נכון. צפו ולימדו

טריק לניקוי הרצפה/tanyahomeinspo

בין אם אתם אוהבים את זה או לא - כדי להבריק את הבית אנחנו חייבים לנקות אותו כמו שצריך עם סמרטוט ומגב ולעשות, מה שנקרא - ספונג'ה. אבל אם חשבתן/ם שאתם יודעים להשתמש כמו שצריך במגב, כדאי שתחשבו שוב.

מנקה מקצועית טוענת שרבים מאיתנו מנקים את הרצפות בצורה לא נכונה, מה שמשאיר את המשטחים מלוכלכים גם לאחר שהשקענו בהם זמן רב. לטענתה של דונה מנדוסה, שקוראת לעצמה "The cleaning lady", הטעות העיקרית שאנשים עושים היא שהם לא משתמשים בסוג המגב הנכון.

דונה משתפת באופן קבוע עם 1.6 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק סרטונים עם טיפים לניקיון, כולל סרטוני "לפני ואחרי" מדהימים. לאחרונה, היא חשפה שעדיף להימנע משימוש במגב עם ספוג לניקוי רצפות, מכיוון שהוא עלול להשאיר מאחוריו ערימות של לכלוך.

בסרטון הטיקטוק שנצפה כבר ע"י 15 מליון איש, שיתפה דונה: "אני אצל לקוחה נוספת שמשתמשת רק במגב ספוג. אמרתי לה שמגב הספוג רק דוחף את הלכלוך ממקום למקום. לא מרים אותו."

הנה תראו

כדי לנקות את הרצפות כראוי, דונה השתמשה תחילה במטאטא זיפים כדי לקרצף את כל הלכלוך, לפני שהשתמשה במגב מיוחד בעל ראש מסתובב העשוי ממיקרופייבר.

עוד סודות לניקוי רצפות
גורו הניקיון שיתפה: הסוד לניקוי יעיל של הרצפה וגם ייבוש מהיר

שיטה גאונית לניקוי הרצפה "שתטריף לכם ת'מוח"

המנקה המקצועית הסבירה שהלקוחה שלה הייתה "מאוד מרוצה" מהטכניקה שלה, והוסיפה: "היא אמרה שעכשיו היא מבינה למה הגרביים של הילדים שלה תמיד שחורות". דונה צילמה את עצמה שופכת את המים החומים והמלוכלכים שגרפה בבית לאסלה, והסבירה שהיא הייתה צריכה "לשטוף לפחות 10 פעמים עד שהמים היו נקיים".

העוקבים שלה היו נלהבים מהעצה ורבים הסכימו איתה שאסור להשתמש במגב ספוג לניקוי הרצפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully