וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הניקיון שיתפה: הסוד לניקוי יעיל של הרצפה וגם ייבוש מהיר

14.11.2023 / 0:03

שאנטל מילה חשפה סרטון שבו היא הסבירה כיצד הכי יעיל לנקות את הרצפה באמצעות תערובת של ארבעה מרכיבים שונים. ויש לה גם טריק לניקוי רצפת עץ ושיש. צפו

טריק לניקוי הרצפה/tanyahomeinspo

רוצים לנקות את הרצפה ביעילות וללא הרבה מאמץ? שאנטל מילה, גורו ניקיון עם מיליוני עוקבים ברשתות הבחרתיות, חשפה בטיקטוק שלה טריק לניקיון יסודי באמצעות תערובת ניקיון מארבעה מרכיבים. אז מה עושים? ובכן, ראשית תמלאו בקערה בערך שתי כוסות של מים רותחים עם רבע כוס של חומץ לבן. לזה תוסיפו סבון כלים ואם אתם רוצים ממש לדייק אז גם רבע כוס של אלכוהול רוקחים (איזופרופיל) מהול בשמן לבנדר.

"המיקס הזה ישאיר בבית שלכם ריח מדהים", הסבירה מילה, שגם הדגימה כיצד האלכוהול מזרז את התייבשות הרצפה כדי למנוע סימנים. מסתבר שלתמיסה הזו יש גם את היכולת לנקות זוהמה שנסתרת מהעין. "חכו שתראו כמה לכלוך נסתר התמיסה הזו ניקתה", היא הבטיחה.

צפו בפלא

@mama_mila_ Just wait until you see how much hidden dirt it lifted ?? this floor cleaner is my go-to for cleaning tile and vinyl flooring - it leaves you home smelling so amazing and cuts through grime. For a milder mix for wood or marble floors, mix 2 cups water, 2 tsp castile soap and lavendar oil ? hope this was helpful lovelies xx #cleantok #cleaninghacks #floorcleaner #mamamilastips ♬ gold digger x macarena - guymusic

העוקבות של שאנטל היו מאוד מרוצות מהשיטה שלה. "ניסיתי את זה, פשוט מדהים. תודה לך", כתבה אחת המגיבות ושאנטל ענתה לה: "שמחה שאהבת את זה".

אבל חכו, זה לא הסוף. יש לכם רצפת עץ או שיש? גם לזה יש לה פיתרון. שאנטל ממליצה לנקות עם תמיגה מיוחדת אותה היא מכינה מערבוב של שתי כוסות מים עם שתי כפות של סבון קסטיליה (סבן שמיוצר אך ורק משמנים מהצומח. נהוג לייצר סבון קסטיליה משמן זית, אבל אפשר לייצר אותו גם משמן קוקוס, שמן דקלים או אפילו משמן זרעי קנביס) ואל תשכחו להוסיף שמן לבנדר בשביל הניחוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully