וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטה גאונית לניקוי הרצפה "שתטריף לכם ת'מוח"

15.11.2022 / 23:45

"מלכת הטריקים של בריטניה" חשפה טיפ מפתיע לניקיון הרצפה, בזמן שמומחים מזהירים מטריק אחר שמאוד כדאי לכם להימנע ממנו כי הוא גורם נזק למרצפות

טריק לניקוי הרצפה/tanyahomeinspo

משתמשת הטיקטוק טניה, שטוענת שהיא "מלכת הטריקים של בריטניה", חולקת טיפים לניקיון ועיצוב הבית על בסיס יומי. יש לה כמעט 600 אלף עוקבים בטיקטוק והסרטונים שלה צברו יותר מ-5 מיליון לייקים. עם כזה רפרטואר, איך אפשר שלא לסמוך עליה?

באחד הסרטונים האחרונים שלה סיפקה טניה שיטה יעילה יותר לניקיון הרצפות בבית - וכל מה שאתם זקוקים לו זה דלי קטן נוסף. היא אמרה בסרטון: "הטריק הזה כאן משנה את חוקי המשחק. הוא יפוצץ לכם ת'מוח".

בסרטון טניה לוקחת דלי קטן ומכניסה אותו לדלי המגב שלה. לאחר מכן היא שופכת את חומר ניקוי הרצפה שלה, מדולל במים רותחים, לתוך הדלי. היא משתמשת בתערובת זו כדי לנקות את הרצפה שלה ואז שוטפת את המגב כרגיל. פירוש הדבר שמי המגב המלוכלכים אינם מתערבבים עם המים הנקיים בהם היא טובלת את המגב שלה. "בדרך זו אתם משתמשים רק במים נקיים כדי לנגב את הרצפה שלכם", אמרה טניה, "נכון שהטריק הזה מדהים?".

תראו איך היא עושה את זה:

הגולשים בטיקטוק בהחלט חשבו שהטריק שלה מדהים. אחת כתבה: "שיטה זו היא אלטרנטיבה הרבה יותר יעילה, מכיוון שאת לא טובלת את המגב במים המלוכלכים. את טובלת במים נקיים בכל פעם שאת מנגבת". אחרת הוסיפה: "את עושה לי חשק לרשום את כל הטריקים שלך ביומן הטריקים שלי. נ.ב. אפשר לשאול את המגב הזה?". "איך מעולם לא חשבתי על זה?" אחד שאל ואחר הוסיף: "גאונה. מוריד בפניך את הכובע". "זה גאוני!!!" כתב צופה נוסף, "ושימוש במים רותחים עושה הבדל עצום".

בעוד שרבים חשבו שהשיטה שלה גאונית, שיטה אחרת חטפה ביקורות קשות מצד מומחים שטוענים שהיא עשויה לגרום לנזק לרצפות. הטריק הבעייתי לניקוי הרצפה מציע להשתמש בטבליות או באבקת כביסה כחומר ניקוי. עם זאת, מומחה ריצוף דיבר על השיטה עם Express.co.uk: "הבעיה בשימוש בחומרי ניקוי אלה היא שהם מיועדים לפירוק בחום גבוה במיוחד ועם גלונים של מים כדי להיות בטוחים לשימוש על בגדים. בריצוף, כאשר הפתרון כולל כמה ליטרים בלבד, הריכוז של החומר גבוה בהרבה ולא סביר שהוא יתמוסס במלואו - מה שעלול להוביל ליצירת כתמים כימיים - במיוחד על פרקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully