וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תא סודי במכונת הכביסה שלכם שמעולם לא ניקיתם - ואולי בגלל זה הבגדים מריחים רע

8.2.2024 / 0:05

משתמשת טיקטוק חשפה תא סודי במכונת הכביסה שכנראה מעולם לא ידעתם על קיומו והראתה כיצד יש לנקות אותו.20 מיליון צופים מבועתים איחלו לעצמם שלא היה נחשפים לסרטון הזה מעולם: "רחוק מהעין, רחוק מהלב"

עצות שיישמרו על הכביסה שלכם/@southern_living

כל אדם שבבעלותו מכונת כביסה יודע שיש לנקות באופן קבוע גם את המסנן וגם את אטם הגומי מסביב לדלת. אולם, מסתבר שיש תא סודי במכונה שגם אותו צריך לנקות - ורוב הסיכויים שאפילו לא ידעתם שהוא קיים. תאמינו לנו, לפעמים עדיף לא לדעת. אנחנו נותנים לכם רגע להתחרט לפני שאתם נחשפים לשורות הבאות.

לאמיצים שלום. הכירו את ג'סי, @jessiee_marie בטיקטוק, ששיתפה סרטון של 5 שניות בלבד בו היא חושפת את התא הנסתר שבמכונת הכביסה שלה ואת הלכלוך מעורר הבחילה שנמצא בו. יש שטוענים כי זו הסיבה שהבגדים שלנו לא תמיד מריחים טוב אחרי כביסה.

בסרטון ג'סי מסירה חלק מתוף מכונת הכביסה וחושפת את המציאות העגומה של מה שהתאסף שם: הצטברות הלחות ושאריות חומרי ניקוי הביאו לכר גידול לעובש וטחב מגעילים למראה. "זה עתה גיליתי שאפשר להוציא את החלק הזה ממכונת הכביסה שלך", היא כתבה על גבי הסרטון שצבר 20 מיליון צפיות, בו השתמשה בסאונד של אדם מקיא. היא בעצמה גילתה על הדבר הנורא הזה מסרטון אחר והחליטה לנסות זאת בעצמה.

רגע הגילוי הנורא:

וככה היא שלפה אותו מהמקום:

@jessiee_marie Replying to @amiehesketh this is how I removed the piece #laundry #cleaninghacks #washingmachine #cleantok ♬ original sound - Jessie

צופים רבים הודו שחבל מאוד שהם נחשפו לסרטון הזה. "לא. ממש לא. תחזירי את זה לשם. רשימת מטלות הניקיון שלי כבר ארוכה מדי", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "בבקשה לא. לא עוד משהו שאני צריכה לנקות". אחד הצופים כתב: "רחוק מהעין, רחוק מהלב" ואחר הוסיף: "אני לא מתכוון להסיר את שלי. תודה".

אחרים נענו לאתגר והחליטו להסיר את החלק ולראות במו עיניהם מה מסתתר שם תחתיו, אולם חלק מהצופים טען שלא הצליח לעשות זאת. "איך את עושה את זה? שלי לא יורד. צריך פשוט למשוך חזק?" שאל אחד הצופים ואחר הוסיף: "זה חייב להיות רק בדגמים מסוימים כי שלי לא זז מהמקום". ג'סי הבהירה שיש לה מכונת כביסה של LG, כך שייתכן שבמכונות כביסה אחרות החלק הזה אינו משתחרר או אינו קיים. עם זאת, אם במכונת הכביסה שלכם יש את החלק הזה, בסדרת סרטוני המשך היא הסבירה כיצד יש להסירו ולנקות את האזור.

מוכנים להיגעל?

@jessiee_marie Replying to @SamanthaandPearl after watching @Derrick's video, it's apparently built up fabric softener #cleantok #laundry #cleaning #washingmachine #washer ♬ original sound - Jessie

"השתמשתי במברג כדי לשחרר את הבורג מלמעלה", היא אמרה באחד הסרטונים, "ואז החלקתי את החלק לעברי ומשכתי כלפי מעלה והוא ירד מיד".

לאחר שהסירה אותו, היא ניקתה את התא על ידי הסרת גושי הלכלוך העבים עם שיפוד, התיזה עליו חומר לניקוי כלים (Dawn Power) והשרתה את חלקיו במים רותחים כדי לסייע לדברים להתמוסס. ג'סי שטפה את החלקים במים והמשיכה לקרצף משם את הלכלוך החוצה עם תרסיס הניקוי. היא גם ניקתה את החלק הפנימי של מכונת הכביסה אליה היה מחובר החלק והסירה גם משם את כל הלכלוך שהצובר עליו.

לסיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
כפתור סודי במכונת הכביסה יחסוך לכם שימוש במייבש - במיוחד בחורף

גם אתם לא מכבסים את המעילים שלכם? מומחית מזהירה וממליצה מתי נכון לכבס

הנה כל שלבי הניקוי. חלק ראשון:

@jessiee_marie Replying to @chitterchatter washing machine clean part 1, found some more removable pieces #laundry #cleantok #cleaninghacks #washingmachineclean ♬ original sound - Jessie

וחלק שני:

מספר צופים הציעו דרכים להימנע מהצורך לגעת בחלק הזה שוב. "שתי טבליות למדיח כלים, כוס חומץ וכביסה של מכונה ריקה ב-90 מעלות פעם בחודש ימנע מזה לקרות", כתב אחד ואחר הוסיף: "הפעילו מחזור כביסה עם כוס חומצת לימון. כמו כן, הפעילו מחזור חיטוי עם לבנים או מגבות פעם בחודש. הבעיה לא תחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully