וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק לניקיון השירותים שגרם לשרברבים לצאת באזהרה חמורה

9.4.2024 / 0:03

מומחית לניקיון פרסמה את הטריק שלה שיגרום לשירותים שלכם להריח נהדר, אבל אינסטלטורים שראו את זה טענו שמי שישתמש במה שהיא מציעה "יסדר להם הרבה עבודה" והזהירו את הצופים מפני השיטה שעלולה לגרום יותר נזק מתועלת

הטעות שכולם עושים בניקוי האסלה/TheAmateurCleaner

אף אחד מאיתנו לא אוהב לבלות שעות בניקוי השירותים או האמבטיה, ובגלל זה יש ברשת לא מעט טיפים וטריקים שאמורים להקל על החיים שלנו. למרות זאת, מומחים הזהירו מפני שיטת ניקיון אחת פופלארית שלטענתם היא יכולה להיות מסוכנת לבית שלנו.

חדרי האמבטיה והשירותים בדרך כלל מלאים בבקטריות וחיידקים, סטרפטקוקוס, סטפילוקוקוס ואי קולי, מה שמדגיש רק את החשיבות של ניקיון האזורים הללו, ובמיוחד מושב האסלה. ברור שמטלות הבית לא מלאות בשמחה וזוהר, אבל עדיין חשוב לשמור על האנשים שבבית בטוחים, וניקיון של השירותים זה חלק מהמטלות הללו. אבל, טריק ויראלי אחד שמבטיח לרענן את השירותים גרם למומחים להתעצבן ולפסול אותו על הסף.

בכל אשמה יוצרת תוכן הלייפסטייל לקסי גריי, שפירסמה בטיקטוק את השיטה שבה היא משתמשת לניקיון השירותים וגרמה לעוקבים שלה להסתחרר. המשפיענית חתכה חתך קטן בבקבוק נוזל לניקוי רצפות שכולל גם אבקת סודה לשתייה, ושמה אותו במיכל השירותים. כשהיא מורידה את המים, נוזל הניקוי האדום יוצא מהבקבוק אל המיכל והיא טוענת שאחרי זה השירותים הריחו "כל כך טוב".

צפו ואל תנסו בבית

למרות שהיא הגדירה את זה כ"טריק הניקוי הגדול ביותר בכל הזמנים" שרברבים רבים ממש לא התרשמו מהטכניקה הזאת. הם הזהירו אנשים מהסכנות של הטריק ואמרו שהיא יכולה לגרום לנזק למערכת כולה. "אל תעשו את זה, תאמינו לי אני שרברב", הגיב אחד ושני הוסיף: "שרברב כאן, זה יאכל כל חיבור גומי שיש לכם, יפגע בכל דבר שיש בתוך מיכל ההדחה. אם אתם חייבים - שפכו את חומר הניקוי ישירות לאסלה, לא למיכל".

עוד שיטות לניקוי האסלה
ככה תכינו פצצת ניקוי שירותים - שתחסוך לכם המון מאמץ

גאוני או מגעיל? מחלוקת אלימה פרצה על שיטה "מבחילה" לניקיון אסלת השירותים

אינסטלטור שלישי דווקא עודד (בצחוק אנחנו מקווים) את הטריק שלה ואמר ש"זה יבטיח לי הרבה עבודה". גולשים אחרים בטיקטוק טענו כי הטריק שלה גם יכול לפגוע בבעלי כלבים שינסו לשתות את המים שבאסלה.

לקסי מצידה לא שתקה וענתה למגיבים שאמרו לה שפשוט תנקה את השירותים בצורה נורמלית ש"היא עושה את זה אבל השיטה הזו היא רק בשביל הריח". היא פנתה לאינסטלטורים ושאלה אותם במה השיטה שלה שונה מטבליות אקנומיקה שנמכרות לניקוי השירותים והם ענו לה שגם הן אינן מומלצות: "ככל שהטבליה יושבת זמן רב יותר, כך הכימיקלים שלה אוכלים את מרכיבי האסלה שלך זמן רב יותר. צינורות השירותים שלך יתחילו בסופו של דבר לדלוף לעתים קרובות, והמים לא ירדו יותר באסלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully