וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני או מגעיל? מחלוקת אלימה פרצה על שיטה "מבחילה" לניקיון אסלת השירותים

15.9.2022 / 23:56

חובבי ניקיון מאיימים באלימות על רקע סרטון שמציע להם לנקות את האסלה בדרך יצירתית אך מעוררת בחילה. תעזו לנסות?

שיטה לניקוי מושב אסלה במדיח הכלים/janelleandkate

ברשת תמצאו מגוון רחב מאוד של טיפים לניקיון, אך לא כולם תמיד ימצאו חן בעיניכם. לפעמים זה עניין של הרגל שקשה לשנותו ולפעמים הטיפים דורשים מאמץ שבעיניכם מרגיש מיותר. הטיפ הבא לא רק שלא מצא חן בעיני אלפי חובבי ניקיון - הוא אפילו עורר בהם בחילה והביא למחלוקת אלימה ברשת, עם שלל תגובות שקוראות לא לתת לדבר הזה במה. כן, עד כדי כך. כבר תבינו למה.

בסרטון שצבר יותר מ-3 וחצי מיליון צפיות באינסטגרם, צמד גולשות מציגות כיצד הן מנקות את האסלה בשירותים - והשיטה שלהן בהחלט חולנית. בקטע הקצר רואים אישה מפרקת את מושב האסלה שלה ומכניסה אותו למדיח הכלים יחד עם כוסות השתייה, קערות האוכל וכלי המטבח האחרים. כן, השיטה שלהן זה להעביר שטיפה של האסלה במדיח.

תראו:

"היי אנשים, אני הולכת להגיב באלימות כי - מה לעזאזל?!", כתבה משתמשת טוויטר זועמת לצד תמונות של השיטה ואחר נשבע: "אם תזמיני אותי לארוחת ערב ואראה את מושב האסלה שלך במדיח הכלים, אני מסתובב ולא חוזר". "להכניס את מושב האסלה שלך למדיח הכלים זו התנהגות שטנית", נזף אחר.

הסרטון ששותף על ידי משפיעניות האינסטגרם ג'אנל פלום וקייט היינצלמן, צבר יותר מ-16 אלף תגובות דומות לאלו כאן למעלה. "לא. המים במדיח הכלים לא מתקרבים למידת החום המספקת כדי לחטא את האסלה - או את המדיח לאחר מכן", כתבה אחת ואחרת הוסיפה לצד אימוג'י מקיא: "זה מגעיל בטירוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

והתגובות לא איחרו להגיע:

על אף המחשבה המצמררת של שילוב חיידקי צואה עם צלחת ארוחת הערב שלנו, בשנת 2016 המיקרוביולוג דייוויד קויל מאוניברסיטת קליפורניה בדייוויס מצא שכפית מלוכלכת מורכבת מכמות גדולה יותר של חיידקים מאשר מושב אסלה משומש. קויל בחן מושבי אסלה "במספר הזדמנויות" ואמר לוושינגטון פוסט: "לא מצאתי שום דבר מרגש מדי בהם".

קבוצת התמיכה הצרכנית המובילה באוסטרליה, Choice, ערכה מחקר בשנת 2021 על פריטים שצריך ולא צריך להכניס למדיח הכלים - כולל מקלדות מחשב, חלקי לגו, דגים וכמובן מושבי אסלה. "למרות שאנחנו בהחלט לא ממליצים לנקות את מושב האסלה שלכם במדיח הכלים, אם אתם בהחלט חייבים - אז תרצו להכניס אותו כראוי כדי לוודא שהוא יצא נקי", ייעצו המומחים.

היה מי שקרא להגלות את יוצרות השיטה מהחברה לסיביר:

הנה האשמות:

על אף שרבים מפקפקים ונגעלים מהשיטה הזאת, יש כמה שלא הזדעזעו. אחת כתבה: "בידיעה של התדירות בה אני מנקה את השירותים שלי, לא היה לי אכפת לעשות את זה. עדיין הייתי מנקה את מושב האסלה לפני שהייתי מכניסה אותו למדיח. אני גם לא משתמשת במדיח הכלים שלי, אני שוטפת את הכלים שלי ביד אז אני באמת לא רואה בעיה עם זה". אחרת ניסתה להרגיע: "זרקו לשם טבליות למדיח והכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully