וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בית הוורוד" הפך מוקד עלייה לרגל של דוגמניות חצי ערומות, עד שלבעלים נמאס

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 0:08

האחוזה של פטר לי במערב לונדון משמשת כיעד אטרקטיבי מאוד של דוגמניות, כלות, רווקות ממסיבות רווקות ויוצרות תוכן מיני שמצטלמות על גרם המדרגות שלו ומעלות תמונות נועזות לרשת, בדרך כלל בלי רשותו. עד שהוא החליט להציב מצלמות ותיעד את הכול: "זה גרוע מאי פעם"

נשים מצטלמות ליד הבית הוורוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשך שנים, ביתו הוורוד של פטר לי משמש כיעד מושלם לדוגמניות, יוצרות תוכן למבוגרים, כלות, מסיבות רווקות וסתם אושיות רשת בעיני עצמן שמצטלמות לידו ומעלות לרשת תמונות חושפניות שלהן מפתח ביתו. לפטר אף פעם לא היתה בעיה עם זה, אבל כעת הוא טוען שהגיע הזמן לבקש ממנו אישור.

פטר בן ה-78 אמר ל"סאן" הלונדוני: "זה כבר הפך להיות משהו שקורה כל יום וכל היום. זה נהיה הכי גרוע שזה אי פעם היה. כולן עושות דברים דומים - עומדות על גרם המדרגות, כשחלקן עושות כאילו הן דופקות על הדלת שלי. היתה אפילו בחורה עם בגד גוף שהרימה את הרגל שלה ויכלו לראות למה ממש את הכל. זה כבר היה בוטה מדי".

"אני חושב שזה לא מנומס שהן משתמשות בבית שלי כדי לקדם את העסקים שלהן. לפחות שיבקשו ממני רשות", הוא אמר. פטר גר באחוזה הזו במערב לונדון כבר כמה עשורים, אך רק כשפרצה לחיינו תופעת הרשתות החברתיות ואושיות הרשת הבית שלו הפך להיות יעד מרכזי לבחורות חצי עירומות שמצטלמות לידו.

ככה זה נראה

לאחרונה פטר הציב שם מצלמת אבטחה וחיישנים שתיעדו כל מיני סוגים של התנהגויות מוזרות. "לפעמים הבחורות האלו מגיעות עם צוות צילום שלם", הוסיף פטר, שהראה ל"סאן" סרטון של שבע רווקות שרקדו על גרם המדרגות שלו ממש מול דלת הכניסה. בתמונות נוספות אפשר לראות בנות שמעלות תמונות עם פוזה מה"טיטאניק" כשחלקן מפסקות רגליים בצורה מינית בוטה.

הוא לא לבד

"הבית שלי כ"כ יפה שדוגמניות מתפשטות לידו כדי לקבל לייקים"

לכתבה המלאה
בית ורוד. תיעוד ברשתות החברתיות, צילום מסך
סבלני מאוד כלפי המצטלמות שמגיעות. פטר לי/צילום מסך, תיעוד ברשתות החברתיות
בית ורוד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"זה כבר הפך להיות משהו שקורה כל יום וכל היום"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בית ורוד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לפעמים הבחורות האלו מגיעות עם צוות צילום שלם"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בית ורוד. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלקן מפסקות רגליים בצורה מינית בוטה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלא שלמרות התלונות, פטר מעולם לא התלונן באופן אישי על מישהי מהדוגמניות, כאשר גם דוגמנים עם תחתונים הגיעו לאחוזה שלו. אלא אם כן זה גורם לו למטרד אמיתי - כמו שקרה כשצוות שלם מצ'לסי ביקש מפטר לא לצלם אותם, כאשר הם צילמו בבית שלו ללא רשותו.

"אין לי בעיה שמצטלמים אצלי, הבעיה היא כששוברים לי את האריחים שעל המדרגות", הוא הוסיף, "דרשו ממני 2,000 ליש"ט על זה וחשבתי שזה מטורף". הבית של פטר הפך להיות שם דבר באינסטגרם עם כמעט 5,000 תיוגים ומסתבר שהוא גם נבחר בהצבעה שנערכה באוסטרליה ל"בית היפה בעולם".

פטר הוסיף שהייתה לאחרונה אפילו עלייה בעניין בבית, בעקבות הסרט "ברבי", כולל מספר מכוניות ורודות שחנו בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully