וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס מוכר? פרסמו את ביתם למכירה עם תמונת עירום שלהם

20.2.2022 / 23:38

לורנס וקלריסה מניו זילנד החליטו למכור את בית החווה הקטן שלהם ששוכן באזור של פארק לאומי מפורסם. כדי למקסם את החשיפה - תרתי משמע - הם הצטלמו בעירום על רקע הבית. האם זה עבד?

מודעה למכירת בית קטן הפכה לסנסציה ויראלית בעקבות התמונות שפרסמו המוכרים, שהן... איך לומר? קצת לא שגרתיות. לורנס סימפסון (34) ואישתו קלריסה טרנר (29) מניו זילנד החליטו שהגיע הזמן למכור את ביתם הקטן והמיוחד, שיושב על שטח נחמד של 8 דונם טבעיים באזור הפארק הלאומי ווסטלנד הסמוך לאחד הקרחונים המפורסמים ביותר בניו זילנד - קרחון פרנץ יוזף.

מדובר באזור מוקף בנוף וטבע מרהיבים, חביב מאוד על מטיילים מקומיים ומהעולם, כך שבהחלט יש לנכס הזה הרבה יתרונות שאפשר לשווק ולמנף לטובת המכירה. מה שהופך את הבחירה של בני הזוג לפרסם בין תמונותיו גם תמונת עירום של שניהם, לתמוהה עוד יותר.

בני זוג מניו זילנד פרסמו את ביתם למכירה עם תמונת עירום שלהם. Trade me, אתר רשמי
"הנוף הכי יפה בניו זילנד!" תמונת העירום של בני הזוג ממודעת המכירה של הבית/אתר רשמי, Trade me
בני זוג מניו זילנד פרסמו את ביתם למכירה עם תמונת עירום שלהם. Trade me, אתר רשמי
סמוך לפארק הלאומי ווסטלנד ולקרחון פרץ יוזף המפורסם/אתר רשמי, Trade me
בני זוג מניו זילנד פרסמו את ביתם למכירה עם תמונת עירום שלהם. Trade me, אתר רשמי
אפשר ליהנות מהמרפסת המתוקה גם עם בגדים, למי שתהה/אתר רשמי, Trade me

עד לפרוץ מגיפת הקורונה לורנס ואישתו חיו בבקתת העץ הכפרית הקטנה שלהם באושר ובסיפוק. לורנס עבד כמדריך טיולים באזור, עד שסגירת השמים המוחלטת של ניו זילנד במסגרת מדיניות האפס הדבקה שסיגלה לעצמה בהתמודדות עם הקורונה, שיתקה את העסק שלו לחלוטין והוא נאלץ לעזוב את ביתו ולעבור לקווינסטאון. כתוצאה מכך בני הזוג הבינו שאין להם ברירה אלא למכור את ביתם בווסטלנד.

כדי לעשות את זה בצורה הכי טובה ומהירה, הם החליטו לעשות משהו שיתפוס לאנשים את העין - ובחרו לתמונת הקאבר של המודעה פריים שבו נראים שניהם בחזית הבית בעירום מלא, לורנס עומד כשמשפך להשקיית עציצים בידו וממוקם באסטרטגיות כך שיסתיר את מבושיו, ואילו קלריסה יושבת בנוח על כורסה במרפסת הקדמית וקוראת ספר, שכריכתו הפתוחה מסתירה את שדיה. כותרת המודעה היא "הנוף הכי יפה בניו זילנד!".

עוד בוואלה!

ורוד מבריק: דירה עם מטבח ורוד פוקסיה שנראית כמו ממתק צבעוני

לכתבה המלאה
בני זוג מניו זילנד פרסמו את ביתם למכירה עם תמונת עירום שלהם. Trade me, אתר רשמי
8 דונם של טבע שהוא רק שלכם, וחממה לגדל בה ירקות. בית למכירה בניו זילנד/אתר רשמי, Trade me
בני זוג מניו זילנד פרסמו את ביתם למכירה עם תמונת עירום שלהם. Trade me, אתר רשמי
ככה הוא נראה מבפנים: לא גדול, אבל חמים ונעים. בית למכירה בניו זילנד/אתר רשמי, Trade me

אם נשים לרגע בצד את קידום המכירות הפרובוקטיבי של השניים, לנכס הזה יש הרבה מה להציע שמי שמעוניינים באורח חיים טבעי מנותק מהמולת העיר וממותרות הקדמה. הבקתה כוללת שירותים מבוססי קומפוסט ויש לה גם חממה צמודה שבה אפשר לגדל ירקות ופירות למאכל. אספקת המים לבקתה מגיעה ממאגר של מי גשמים, וישנה גם גישה למי קולחין שמשמשים להשקיית הצמחים והגינה.

הבקתה מוצעת למכירה כולל כל הריהוט והציוד שבתוכה - מיטת קווין סייז שממוקמת בעליית הגג המשופעת, שתי מיטות נפתחות לאורחים בקומה התחתונה, מטבח קטן, מתלה לבגדים, וחדר רחצה עם מקלחון ואסלה.

לורנס וקלריסה מקווים למכור את הבקתה והשטח תמורת 315 אלף דולר, והם מספרים שבעקבות פרסום המודעה הם כבר זכו לכמות נאה של פניות ממתעניינים. המודעה שפרסמו בני הזוג באתר Trade Me כבר זכתה לכמה עשרות אלפי צפיות, אבל נכון לעכשיו הנכס עדיין זמין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully