וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבית שלי כ"כ יפה שדוגמניות מתפשטות לידו כדי לקבל לייקים"

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 0:10

בעל בית יוקרה בפאלם ביץ', אוסטרליה, קלט במצלמות האבטחה שלו דוגמנית רשת שהתפשטה בכניסה לביתו כדי להצטלם בביקיני קטנטן על רקע אחוזת 4 מיליון הדולר שלו. הוא טוען שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו: "אנשים נעצרים כל הזמן מול הבית שלי כדי להצטלם לאינסטגרם"

דוגמנית רשת התפשטה לצילומים מול בית יוקרתי/CCTV footage

משפיענית רשת אוסטרלית נתפסה במצלמות אבטחה של אחוזה יוקרתית כשהיא נכנסת לנכס, מורידה בגדים ומצטלמת בביקיני על רקע הצמחייה והבריכה שבמקום. בעל האחוזה, ניק מק'דונלד, טוען שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה לו ושנשים רבות אחרות נתפסו בעבר כשהן מצטלמות מחוץ לאחוזת 4 מיליון הדולר שלו - רק שזו האחרונה המשיכה להצטלם גם אחרי שהוא יצא להתעמת עמה.

דוגמנית הרשת הולי צ'זמן נתפסה עם המכנסיים למטה, תרתי משמע, לאחר שהחליטה ללא כל בקשת רשות להשתמש באחוזה היוקרתית של ניק שבפאלם ביץ', אוסטרליה, כרקע לתמונות הביקיני שלה המיועדת לאינסטגרם שלה.

לאחוזה יש כניסה חזיתית לבנה מוקפת בצמחייה ובריכה - המוכיחה את עצמה כמשהו שבלתי ניתן לעמוד בפניו. המיליונר שגר בה שיתף סרטון ממצלמת האבטחה שלו בו נראית המשפיענית מושיטה את הטלפון שלה לאדם העומד מחוץ לפריים, מורידה את הג'ינס עד לקרסוליה ומצטלמת בביקיני. צ'זמן, לה יש כמעט 13,000 עוקבים באינסטגרם, השתמשה מאוחר יותר באחת התמונות לפרופיל שלה.

זו התמונה שיצאה לה

משפיעניות רשת עוצרות להצטלם מול האחוזה היוקרתית בפאלם ביץ', אוסטרליה. realestate.com, צילום מסך
משפיעניות רשת עוצרות להצטלם מול האחוזה היוקרתית בפאלם ביץ', אוסטרליה/צילום מסך, realestate.com

ניק אמר שהיא רק אחת מני רבות של משפיעניות ודוגמניות המגיעות לעתים קרובות אל מחוץ לכניסה המושלמת של ביתו - והודה שהוא היה נכשל במטרתו אם הבית לא היה מושך תשומת לב. "ידעתי מה מצפה לי", הוא אמר ל-Daily Mail, "עיצבנו את זה כך שהוא יהיה עוצר נשימה".

בעל הנכס ציין כי בשל הבידוד של הבית, הוא לא מוטרד מדי כשאנשים חולפים על פניו ומשתמשים בו כסט צילומים. אלו שפולשים למתחם מתועדים במצלמות האבטחה, עם התראה שנשלחת לטלפון של ניק כדי להודיע לו על כל פעילות חשודה בחוץ. לדבריו, אזורי המגורים מרוחקים מהכניסה לבית ונמצאים מפלס שלם מעל הרחוב - מה שמציע לו ולאשתו, ברידג'ט, פרטיות מוחלטת.

משפיעניות רשת עוצרות להצטלם מול האחוזה היוקרתית בפאלם ביץ', אוסטרליה. realestate.com, צילום מסך
בעל הנכס: "ידעתי מה מצפה לי"/צילום מסך, realestate.com
אחוזה יוקרתית בפאלם ביץ', אוסטרליה, מושכת המון תשומת לב ברשת. realestate.com, צילום מסך
והצצה למה שקורה בפנים/צילום מסך, realestate.com

הבית, המצויד באבטחה מתקדמת, הוצע לאחרונה למכירה בסיוע הסוכן אד צ'רי, מ-Harcourts Coastal. הוא אמר כי למשפיענים "היו ביצים" כשזה מגיע לצילום תמונות בנכס, בהתחשב בכך שכל מסיגי הגבול יודעים שהם מתועדים במצלמות אבטחה. אד מאמין שהמשפיענים נמשכים לכניסה של הבית, הכוללת שפע של צמחייה והצצה לבריכת שחייה עם תחתית זכוכית. לדבריו, ניק, בעל חברת בנייה משלו, היה מודע לחלוטין לכך שהווילה המבודדת על חוף הים עשויה למשוך תשומת לב. הסוכן אמר: "הוא מבין שזה מה שקורה כשיש לך בית יפהפה".

ניק הוסיף שהביקור האחרון של גב' צ'זמן היה "הנועז ביותר עד כה" מאחר שכשהוא ניגש לדבר איתה, היא פשוט עמדה, חייכה ואמרה לו: "לא אכפת לך שאצטלם פה קצת, נכון?" והמשיכה בתכניתה. עם זאת, ניק מוחמא מתשומת הלב שהנכס שלו מקבל. הוא אמר ל-realestate.com: "אני מניח שאם אתה מעצב בית כסט צילום, אתה מנסה ליצור את האסתטיקה השונה הזו בכל החלל. זו גם הדרך שניגשנו לעיצוב הפרויקט הזה, כך שהוא מתאים מאוד מנקודת המבט של המשיכה החזותית שלו".

עוד בבית! ועיצוב

הברבי שהפכה למיליונרית בגיל 21 וקנתה להורים שלה אחוזה

לכתבה המלאה
אחוזה יוקרתית בפאלם ביץ', אוסטרליה, מושכת המון תשומת לב ברשת. realestate.com, צילום מסך
לשם המשפיענים כבר לא מגיעים/צילום מסך, realestate.com

צפו בה מתפשטת מול הבית

הווילה על חוף הים זכתה לתשומת לב דומה ברשת והפכה במהירות לבית הנצפה ביותר באתר realestate.com ביוני האחרון. הנכס שנפרש על שטח של 480 מ"ר מתגאה במוסך לארבע מכוניות, בריכת מים עמוקים מחוממת, סאונת אינפרא אדום לשלושה אנשים, מרתף יינות מרווח, חדר כושר פרטי ואולם קולנוע. מר צ'רי אמר שהאחוזה שמוצעת כעת למכירה בסכום של 4 מיליון דולר וכבר קיבלה הצעות משלושה קונים פוטנציאליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully