וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי שהפכה למיליונרית בגיל 21 וקנתה להורים שלה אחוזה

13.7.2022 / 0:12

ללינזי דונובן היתה ילדות צנועה במיוחד במרילנד, שם היא חיה עם הוריה. אבל כבר בגיל 15 היא החלה להרוויח כסף מדוגמנות ובגיל 18 היא עזבה את הבית ועשתה הון מעסקי נדל"ן. צפו בחייה היום ובתגובת הוריה כשהם רואים את הבית שהיא קנתה להם

לינסי דונובן/bikinibarbie99

ללינזי דונובן לא היה יותר מדי כסף בילדותה הצנועה במרילנד, ארה"ב, שם היא חיה עם ההורים שלה וינסנט ומארי. אבל היום היא שווה יותר מ-6 מיליון דולר. היא עברה לפלורידה ביום ההולדת ה-18 שלה ופנתה לרשתות החברתיות, שם היא העלתה סרטונים של עצמה - והכל כדי לעשות כסף.

אבל את הכסף הגדול באמת היא עשתה בהשקעות נדל"ן, כאשר כיום יש בבעלותה לא פחות משבעה בתים בשווי של מיליוני דולרים. אחרי שהתעשרה, לינזי רצתה מאוד שההורים שלה יעברו לגור לידה והיא החליטה לקנות להם בית. "הפתעתי את ההורים שלי עם בית החלומות שלהם", היא סיפרה.

כך נראים החיים שלה היום

אבל זה לא היה סתם בית. לינזי קנתה להוריה אחוזה של ממש עם שטח עצום ובריכה פרטית. ההורים שלה היו בהלם מהבית, שכולל ארבעה חדרי שינה, שש אמבטיות ובית הארחה. "זה מרגיש טוב לתת להם את החיים שהם ראויים להם", היא סיפרה. לינזי עצמה חיה באחוזה ענקית, היא מוציאה עשרות אלפי דולרים על בגדים מאז שהיא היתה בת 16 ואת בית הוריה עזבה בגיל 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בה קונה להוריה בית

מתחזקת חשבון אינסטגרם פופולארי

"עשיתי את המיליון הראשון שלי בגיל 19. קניתי שבעה בתים בסך הכול ועכשיו הפורטפוליו שלי (תיק השקעות) שווה מיליוני דולרים". היא סיפרה. הוריה וינסנט ומארי סיפרו שהבת שלהם תמיד רצתה לעשות כסף. מגיל קטן לינזי תמיד חשבה בגדול. היא רצתה לגור באחוזה גדולה ונכנסה לעולם הדוגמנות בגיל 15, שם היא פיתחה לעצמה מועדון מעריצים שהלך וגדל עם השנים. אגב, ללינזי יש גם סוס ולאחרונה היא אפילו קנתה לו גם בית משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully