וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני גננית בעירום - יש מי שמרים גבה, אבל לי זה עוזר להתחבר לטבע"

12.6.2023 / 14:08

חובבת הצמחים משתפת סרטונים שלה מטפלת בגינה הגדולה שלה כשהיא חשופת חזה ומסבירה מדוע חשוב לה להוריד בגדים בטבע

הגננת הערומה בפעולה/thenakedgardener_official

חובבת הטבע המכונה ברשת "הגננית העירומה" חושפת מדוע היא מתפשטת לפני שהיא יוצאת לטפל בצמחים שבגינתה. הגננית, שסירבה לחשוף את שמה, צברה יותר מ-233,000 עוקבים ביוטיוב הודות לסרטונים שמראים אותה מטפלת בצמחייה כשהיא חשופת חזה.

בסרטון שכותרתו "למה אני מגננת בעירום/חזרה אורגנית לטבע", יוצרת התוכן טוענת שהסלידה שלה מבגדים היא לא תעלול שיווקי - ואומרת שגינון בעירום עוזר לה להתחבר לטבע. "כשאני זוכה להרגיש את השמש מחממת את עורי ומרגישה את האוויר זז על גופי, זה גורם לי להרגיש הרבה יותר קרובה לטבע שסביבי", היא מסבירה בסרטון בו רואים אותה מסתובבת בגינה עם שדיה בחוץ.

על אף שחובבת הטבע אינה עירומה לגמרי, כשזו עדיין לובשת כובע שמש ומכנסיים, היא מעודדת אחרים להשיל בגדים באופן דומה בזמן עבודתם בחצר. "כולנו כאן על הפלנטה הזו עכשיו", קובעת הגננית, "היכולת שלנו ליצור חיים, לקיים את המין שלנו - ובכל זאת כתרבות להתבייש ולהישפט על גופנו ומיניותנו... בגלל זה אני גננית בעירום".

בתיאור הסרטון היוטיוברית מוסיפה פרטים נוספים על חוויותיה חשופות החזה בגינה שלה ואומרת: "אני בונה בית מגורים וגן פרמקלצ'ר מזה שנתיים ולא משתמשת בשום כימיקלים. אני גם אוהבת לתת לגוף שלי לספוג את השמש, לגעת באדמה ולהרגיש את האוויר. היפית בנשמה שחייה בצורה טבעית יותר!".

עוד נשים שעובדות חשופות

"אני מנקה בתים בעירום ומרוויחה מעל 8,000 שקלים לחמש שעות עבודה"

"הנגרית בביקיני" חושפת: הקולגות לא מפרגנים אבל אני אוהבת לעצבן גברים

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הגננית האלמונית גרה בנכס מבודד במיקום לא ידוע במערב התיכון של ארה"ב, שם היא למרבה המזל לא חשופה לעיניים סקרניות. עם זאת, כמה מהצופים לעגו על האקסהיביציוניזם שלה. "ניסיתי גינון בעירום. השכנים שלי לא העריכו את איכות הקישואים שלי", כתב אחד הצופים . אחר האשים אותה בניסיון נואש להתפרסם. היו גם כאלה שהחמיאו לה על "ששתלה את הזרע לדור של גננות בעירום". אחת הצופות כתבה: "אני בהסכמה מלאה איתך לגבי הגוף שלנו. אני במחצית השנייה של שנות השבעים שלי ויש לי את הזדמנות לחיות כפי שהבורא רצה, כשאני בשמש החמה וברוח הקרירה בנכסי בן 40 הדונם, ללא שום עיניים סקרניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully