וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנגרית בביקיני" חושפת: הקולגות לא מפרגנים אבל אני אוהבת לעצבן גברים

15.3.2023 / 0:06

אחרי עשרות סירטונים בהם הציגה את עצמה מבצעת עבודות נגרות בלבוש חושפני העלתה אושיית הרשת סירטון ובו רמזה לכך שהקולגות לא אוהבים את מה שהיא עושה. האוהדים שלה יצאו למתקפה

נגרית בביקיני/@thebikiniwoodworker

נגרית שהשאירה אנשים המומה כשהחלה לפרסם סירטונים שלה עובדת בביקיני, טוענת שהקולגות המיושנים שלה לא אוהבים את הסירטונים שלה. המקוצענית הצעירה, שידועה ברשת בשמות "הנגרית בביקיני" או "ארנבונת העץ", גילתה את אהבתה לעבודות עץ וגילוף כשהיא הייתה במכללה וכעת היא מחזיקה בעסק קטן של עבודות נגרות, ובמקביל מעלה סירטונים של "עשה זאת בעצמך" לרשת.

הבלונדינית השופעת לובשת בדרך כלל ביקיני כשהיא עובדת בשמש הקופחת, ומשאירה את העוקבים אחריה ברשת בהלם. בגלל שהיא חלק מתעשייה הנשלטת בעיקר על ידי גברים, רוצם לא אוהבים את זה שהיא משתפת סרטונים של עצמה מנסרת, מדביקה ומנגרת כמעט ערומה לגמרי ובגלל זה כתבה באחד מהסרטונים: "הנגרים המיזוגיניים כאן לא יאהבו את הסרט הזה".

הנה המיטב שלה

@thebikiniwoodworker

The oldhead misogynistic carpenters on here aren't gonna like this one ?

♬ original sound - thebikiniwoodworker
@thebikiniwoodworker

Sanding in a bikini to piss off the old tt carpenters on here ?

♬ original sound - thebikiniwoodworker

היא גם מפרסמת סרטוני הדרכה

היא לא עובדת לבד

בסירטון, שצבר מעל 8,000 צפיות, היא נראית לובשת ביקיני כחול עם תחתון לבן בסדנה שלה ומכינה שידה מעץ ללקוח. היא כתבה בכיתוב הסירטון: "כל האנשים עם הראש של פעם לא יאהבו את זה".

עוד קולגה

"אמרו לי שאני יפה מדי בשביל המקצוע": השיפוצניקית שרוצה לפרוץ דרך

לכתבה המלאה

אבל בלי קשר למה שהקולגות שלה חושבים, הצופים שלה מציפים אותה בתמיכה ואהבה, וכמה אנשים ביקשו לשכור את שירותיה, "האם את מחפשת עבודה?", כתב אחד ושני הוסיף: "טוב מאוד שאת לובשת ביקיני מלא, זהירות ובטיחות קודמים כל".

הנגרית בביקיני היא גם מאמנת אישית ומבלה זמן רב בימי המנוחה שלה בחדר הכושר כדי לשמור על גופה חטוב. בסירטון קודם היא הסבירה: "יש נשים שרוצות להישאר חזקות, עובדות קשה ועושות דברים לבד. יש כאלה שרוצות להיות יותר פמיניסטיות, להיות נשיות, הנסיכה של מישהו. אני רוצה את הכל".

  • עוד באותו נושא:
  • נגרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully