וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את החשמלאיות הלוהטות של טיקטוק: "אני חייב להחליף שקעים עכשיו"

7.11.2022 / 23:53

במבט ראשון ניתן לחשוב שהן דוגמניות - אך הן למעשה חשמלאיות שעובדות בתעשייה הנשלטת כמעט בידי גברים. הכירו את החשמלאיות שכובשות את הגברים ומעצימות את הנשים

סרטווני הריקוד של החשמלאית איזבלה מגוויר/@isabellmcguire0

חשמלאות הוא מקצוע שנשלט ע"י גברים, כך שלראות נשים לבושות במדי העבודה המלוכלכים ולגמרי גאות בעבודה שלהן הוא בהחלט דבר מעצים. אם נשפוט לפי מקבץ סרטונים שמצאנו בטיקטוק השבוע, יתכן שאנו עומדים בפתחו של טרנד נשי מדליק במיוחד.

החשמלאית הבריטית איזבל מגוויר, @isabellmcguire0 בטיקטוק, הפכה לכוכבת רשת לאחר ששיתפה סרטון שלה באתר העבודה רוקדת לצלילי הלהיט Smack That של אייקון. בסרטון נראית ה"ספארקי" (סלנג בריטי לחשמלאי) פושטת את הקפוצ'ון המאובק שלה בזמן שהיא עובדת על מערכת החשמל בבית.

הסרטון שלה צבר מעל 11 מיליון צפיות והרבה תגובות מפרגנות מגברים ונשים. הגברים הראו התלהבות מהחשמלאית הלוהטת: "אוי, שיט. פתאום החשמל אצלי בבית נפל. נראה לי שאני זקוק לעזרה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני חושב שצריך להחליף את כל השקעים אצלי בבית".

מהצד השני, נשים שיבחו את מגוויר על שבחרה לעבוד בענף שנשלט בידי גברים. "את הורסת, מותק", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "יש לי עבודה כמו שלך ולפעמים אני מרגישה כל כך חסרת ביטחון. כשאני רואה נשים בטיקטוק עם בגדי עבודה אני כל כך שמחה. את נראית מדהים".

בשבוע שעבר העלתה מגוויר סרטון נוסף מאתר העבודה, שזכה גם הוא ליותר מ-2 מיליון צפיות - ובו היא פושטת את הקפוצ'ון והפעם חושפת חולצה ורודה מנקרת עיניים.

עוד באותו נושא

"אמרו לי שאני יפה מדי בשביל להיות שיפוצניקית"

לכתבה המלאה

והיא לא הראשונה:

איזבל מגוויר היא לא הראשונה שחשפה את "המקצוע הגברי" שלה. "קארלי הספארקי" היא טיקטוקרית קנדית שפועלת גם היא להעצמה נשית במקצוע ומשתפת סרטונים שלה מעבודתה כחשמלאית.

"את מכניסה אור לבתים וללב של כולנו", כתב אחד בתגובה לאחד הסרטונים היותר פופולריים שלה ואחרת הוסיפה: "כוח נשי במלוא עוצמתו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully